Go to commentsMajstersztyk - szczepionka
Text 216 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genremystery & crime
Formarticle / essay
Date added2021-01-12
Linguistic correctness
Text quality
Views1048

Majstersztyk –  szczepionka


Uwielbiam łamigłówki szczególnie te zawiłe z podwójnym dnem .

Zapewne wielu już wyrobiło sobie zdanie na propagandową hecę z aktorami, co to bezwstydnie bez kolejki się zaszczepiły. Media z zapałem o tym trąbią a Polacy naraz uznali że mogą pozwolić sobie wstrzykiwać jakąś tam genetycznie poplątaną substancję w swe poczciwe ciała .

Ale jak było naprawdę ?

Nie wierzę za cholerę że aktorzy tak od razu chcą się szczepić, że się wepchali bez kolejki i to kosztem ciężko pracujących lekarzy .

Oczywiście że nie wierzę- to bzdura na tandetnych kółeczkach .

Aktor to egocentryk dbający o swą ziemską powłokę jak mało kto i nie będzie na pewno stawał w roli królika doświadczalnego – absolutnie .

No to zachodzi pytanie jak ich zwerbowano ?

Może dotacje? Janda sporo dostała od systemu który nomen omen na nią  ,,sra” – przynajmniej tak się czuje .

Moze  zmowa ?

Eeee,- też nie , nie ma takich pieniędzy,  dla których aktor ryzykował by życie i to  tak przepiękne a na dodatek jedyne.

A więc ?

Podpowiedź przyszła niespodziewanie i to w mojej osobie .

Oto ja wieczny cwaniaczek, też egocentryk, kombinuje sobie jak tu się zaszczepić i mieć glejt na latanie samolotem, ale nie wstrzykiwać w siebie jakiegoś tam nieprzebadanego gówna, które dodatkowo jest transportowane wyjątkowo niechlujnie bo bez wymaganej temperatury – 80 stopni .

Sam widziałem w TV jak Morawiecki odbierał kartony a nie lodowki . )))

Ponadto przyszła podpowiedź ze świata cicho i dyskretnie o takiej możliwości .

Więc,  dywaguję że jakaś miła pani, może zaprzyjaźniona, oferuje możliwość załatwienia papierka, że się aktorka  szczepiła ,,bezzastrzykowo,, i że będzie teraz mogła poruszać do woli po calutkim świecie nieobarczona ewentualnymi poszczepiennymi powikłaniami . Aktorom  aktywnym zawodowo w to graj – wszak nie raz załatwiało się w ten sposób rożne frykasy – stare dobre czasy - ech . ..


Też nie jestem pewien czy służby od początku tą sprawę rozkręciły czy też przyłapały proceder i teraz ciągną propagandowo ile mogą. Ale to chyba  jest już mniej istotne .

Ot i zaczyna wszystko pasować.


Jakby nie patrzeć to jednak majstersztyk- tak zakręcić i namieszać by z dziesięciu procent naraz chciało się zaszczepić sześćdziesiąt.

A to że jestem oburzony tą sytuacją, skalą propagandy oraz zatajaniem ważnych informacji nie ma żadnego znaczenia.



  Contents of volume
Comments (17)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Czytałem, że tylko dotknąć i będzie w użyciu jeszcze skuteczniejszy spray na Covid, więc te utarczki pewnie wyciszą.
avatar
Nie wiedziałem że się chwalili - zazwyczaj byli zaskoczeni gdy się ich pytano ? A może brali aktorów na pare sposobów - co jest realne - bo musieli wciągnąć ich na 100 %.
avatar
Świetne, Rozarze. Cóż mogę dodać? Wciągnięte w ten spisek szczepionkowy są chyba wszystkie znaczniejsze osoby prócz Edyty Górniak. Nie słyszałem nic, żeby Kaczyński ostrzegał przed szczepionkami. Rząd też oficjalnie nie podaje, że to świństwo, a wręcz przeciwnie - namawia do szczepienia i wydaje ciężkie pieniądze narodowe zagranicznym koncernom farmaceutycznym, które przecież wyprodukują każde świństwo na zlecenie.

Jedynie lud trąbi o szkodliwości szczepionek. Niestety nie ma wspólnej wersji, bo jedni gadają, że to czipowanie, drudzy, że białko ze szczepionki zmieni DNA i będą mutacje, inne eksperymenty na ludności itd... Znam takich, co nie będą się szczepić absolutnie. Takiego słowa używają: "absolutnie". Chyba, że na siłę ich złapią i zaszczepią. To by była prawdziwa tragedia.

Nie trzeba się znać na genetyce, wirusologii czy nanotechnologii, ale ta wiedza jest w sieci w razie czego, więc da się zweryfikować wszystkie opowieści ludowych trębaczy w sposób naukowy. Rozumiem, że wstrzykiwana ciecz jest bezbarwna i nie da się przy pomocy narzędzi, którymi Bóg człowieka obdarzył, zbadać cóż to takiego, ale większości rzeczy z którymi człowiek ma do czynienia nie da się po ludzku zbadać.

Teorie spiskowe objawowo przypominają schizofrenię i persecution mania F30.1
avatar
Wszyscy polscy patrioci -

także ci, którzy wietrzą w covidzie i szczepionkach teorie spiskowe -

pilnie poszukiwani

jako służba pomocnicza

w zawalonych po sufit szpitalach jednoimiennych!

Wszystkie ręce na pokład!!
avatar
Zarzewiem każdej K A Ż D E J klęski jest defetyzm. Stać z boku, ględzić i marudzić każdy potrafi. Jeżeli drogi jest ci los Polaków, zaangażuj się i coś R Ó B
avatar
Droga Emilio to nie żaden defetyzm tylko uczciwy racjonalizm. To oczywiste że statystyki nie są powszechnie podawane. No i jest cała masa kłamstw.
To poważny zarzut - bardzo poważny i nakazujący by niedowierzać .
A co do zawalonych szpitali jednoimiennych .
W moim mieście zamknięto taki na stadionie tak hucznie stawianym nie ma pacjentów i jeszcze słyszałem takie dwa przypadki.
Lekarze dłubią w nosie na tych oddziałach.
Emilio nie ma pandemii jest tylko propaganda i jakiś rodzaj nieprzyjemnej grypy.
Ale żebyś mi uwierzyła to polecam historię szczepionek na świńską grypę którą się całkowicie niepotrzebnie zaszczepiła prawie cała Europa.
Dodam jeszcze że bywały grypy bardziej złośliwe jak jelitowe gdzie więcej ludzi słabych zmarło.
Widzę Emilio że jesteś podatna na sugestie :-)))
avatar
Nie mówimy o mnie. Ja jestem pani Nikt. Pomówmy o tym,

CO W TEJ KONKRETNEJ SYTUACJI JAKO POLSCY PATRIOCI MOŻEMY ZROBIĆ?

Co Pan, szan. Autorze, proponuje??

Demokratycznie wybrane władze zarządziły to, CO TERAZ MAMY: covid-19, puste ulice, zamrożone firmy, nie do końca zbadane szczepionki.

Co z tym cholernym pieprznikiem radzi Pan robić?
avatar
Oburzać się, mieć własne teorie, pitolić jak Piekarski na mękach, węszyć światowy spisek, szerzyć w ludziach niewiarę - i panikę?

To jest to patriotyczne wsparcie dla Polaków?
avatar
Ależ już mówię co robić -bo są dobre przykłady.
Turcja - Erdoan zarządził by nie liczyć covida bezobjawowego i wyszło że nic nie ma .
Rosja - nic nie robią , wódkę piją hucznie się bawią wszystko w dupie mają - a do tego nie umierają
Białoruś - to samo
Systemy totalitarne jakoś radzą lepiej.

No i co ważne to nie sa teorie spiskowe.- Zatem przypomnę dla Pani Nikt jak to było w 2009 r.-
Polska nie kupiła szczepionki na H1N1 bo pani Kopacz uznała że nie może brać odpowiedzialności za powikłania . Itp . Za to polityk PiS-u niejaki Kochanowski lobbował jak oszalały za tą szczepionką , nawet zachorował na świńską grypę a potem podał państwo Polskie do sądu za niekupienie milionów szczepionek.
W Polsce według ogólnodostępnych statystyk zachorowało około 200 - 400 osób i to niegroźnie. Choć niby jakaś tam kobieta , matka trojga dzieci zmarła - co też jest podejrzane -. No dziwny przypadek .
Sumując dalej cała Europa się zaszczepiła Niemcy 60 milionów , Szwecja 60 procent społeczeństwa itp. Tylko że Polska jest przykładem że szczepić się nie było trzeba, okazuje się że nawet nie było zagrożenia, - nawet nie było podejrzenia o jakieś niebezpieczeństwo . No i nie został napisany żaden raport nie odbyła się żadna publiczna analiza - choć też znalazły się powikłania . Ogólnie cicho sza.
Droga Emilio - 2009 rok to dowód że można wyciągnąć miliardy od państw na zupełnie niepotrzebne sczepienia i ku...a nikt nic nie powie .
https://www.youtube.com/watch?v=sLUTVjLwzw8&t=135s
.
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=aENz8P_EarY
avatar
Czyli, jak rozumiem, nawołuje Pan do... obalenia rządu?? Co robi Turcja, co Putin, a co Łukaszenka, wiemy. Nie żyjemy w Turcji, w Rosji i na Białorusi.

CO MAJĄ ROBIĆ POLACY??
avatar
Turcja to dobry przykład że nie ma poważnego zagrożenia .
Czyli w Polsce powinny być zniesione wszystkie obostrzenia. A rząd powinno się ..... z siedzedzie w kieszeni u ....... ..........................................................................................
Polecam oglądnąć dwa filmy do których wysłałem linki .
avatar
W swoim szkicu zwraca się Pan nie do Turków, nie do Rosjan i nie do Białorusinów. Co KONKRETNIE mają robić P o l a c y?? Przeprowadzić się do Turcji?
avatar
Mają zmusić rząd do zniesienia restrykcji. Ale póki co niech się nie dają ogłupiać tania propagandą z celebrytami. Twierdzę że jest bardzo wysokie ryzyko że wielu polityków jest uzależnionych od niebezpiecznych środowisk. Przykład Kochanowskiego jest aż nadto sugestywny .
avatar
Czy Pan złożył, gdzie trzeba, taki wniosek o zniesienie restrykcji w Polsce? Z jakim skutkiem?

Czy zauważył Pan, że żyjemy w realu - nie w świecie fantasmagorii
avatar
Wyczerpałam temat. Nie da się z tego wycisnąć NIC WIĘCEJ
avatar
Właśnie żyjemy w fantasmagorii a ja proponuję real .
Należy odważnie stawiać pytania i się nie bać .
Należy sięgać po statystyki, porównywać liczby , sięgać po poprzednie wydarzenia - wątpić bo za prawdę powiadam was - robią was w ciula . Zresztą nie pierwszy raz .
© 2010-2016 by Creative Media