Go to commentsMajteczki z koroneczki
Text 212 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2021-01-14
Linguistic correctness
Text quality
Views832

Ludzie piszą, że Kaja Godek miała na twarzy koronkowe majteczki w czasie procesu o obrazę uczuć religijnych, gdzie występowała jako pokrzywdzona. Fotek nie wklejam ze względów obscenicznych, ale można obrzejrzeć w sieci. W każdym razie duże oka są w tym czymś na twarzy Godek i wydaje się, że wirus Korony może bez przeszkód podróżować w obie strony. Wreszcie koronka na procesie o obrazę za umieszczenie tęczowej aureoli na wizerunku MB? Przecież to się od razu kojarzy z nieczystością. Kobieta powinna wiedzieć do czego służy koronka. Powinna wiedzieć, że bardzo, ale to bardzo wielu mężczyzn używa tego do masturbancji. Pompują w to bez umiaru. I takie coś nosić na twarzy? Bardzo wielu facetów patrzy teraz na te fotki i myśli tylko o jednym. Naprawdę!


Władza kombinuje na wszystkie sposoby z uzdą, o której marzy i rozpisuje się mój kluczowy antagonista na Publixo. Wymyślili wręczanie mandatów na chama, żeby dać ludziom czas do namysłu w chałupach. Żeby bluzgów się nasłuchali od rodziny i żeby się dali na spokój z władzą, bo z nią i tak nikt nie wygra. Na to liczy władza. Na rozsądek. Ale gdyby ludzie byli rozsądni to w ogóle nie byłoby tej władzy.


Coraz więcej księży deklaruje, że masowe apostazje spowodowane są pandemią koronawirusa. Twierdzą, że młodzi ludzie nie mogą w pełni uczestniczyć we wspólnocie chrześcijańskiej i przez to czują się wykluczeni. Informują, że taką sytuację może uratować jedynie uczęszczanie i aktywny udział w mszy świętej. Duchowni są przekonani, że taki stan rzeczy spowodowany jest pandemią i proszą wiernych, by w obliczu takich przeciwności starali się pomagać instytucji kościelnej. (wklejanka)


`Tłuszcza, motłoch, oberwańcy, ludzie w porwanych kostiumach` (za prezydentami USA) wdarli się na Capitol. Prezydent Trump początkowo był zachwycony, ale kiedy oglądał transmisję z wydarzeń w gronie najbardziej zaufanych współpracowników poczuł się zniesmaczony i użył dwóch ostatnich określeń. W każdym razie nie tak sobie wyobrażał obalenie faszywych wyników wyborów. W gruncie rzeczy wyobraził sobie tych swoich fanów na salonach własnego imperium i czar prysnął. Nie takich fanów się spodziewał, a przecież każdy ma takich na jakich zasługuje, co nawet widać na Publixo.


Janda, Materna i Miller tak podnieśli ciśnienie ludziom, że o 40% wzrosła liczba chętnych do zaszczepienia niebezpiecznymi chemikaliami. Rząd nie zdążył jeszcze wymyśleć innego wyjaśnienia zjawiska, więc narazie można wierzyć rozumowi.


Piasek został eksmitowany z Kurwizji w związku z nagraniem z imprezy urodzinowej na której śpiewano `jebać PiS i narkotyki smakołyki`. Nieprawdopodobny skandal wywołał Nergal - uczestnik haniebnej imprezy, umieszczając nagranie w sieci. Po czym oświadczył, że `jebać PiS to już zwrot grzecznościowy, bo on się tak wita z ludźmi`. Zdaje się, że podobne pieśni mają miejsce na tysiącach podobnych imprez każdego dnia. O DS-ach nie wspominając.


Z rządu jeżdżą sobie na narty, ale kto ma parę złotych, ten leci do Rio. Pełne plaże mulatów, czarnych i białych. Woda cieplutka i nikt nie zawraca sobie dupy koroną. Przygodny seks w standarcie, narkotyki smakołyki bez ograniczeń i ogólnie taniość, chyba że ktoś preferuje salony. Reszta siedzi w chałupach i się wkurwia.


Szczęśliwie rząd bierze na siebie odpowiedzialność za dystrybucję szczepionek i przebieg szczepień przez co tysiące ludzi może się uczepić procedur i skoncentrować na dupochronach niezważając na okoliczności. Centralizacja i narodowy - to dwa słowa, które przeprowadzą Polaków przez pandemię. Niedługi czas pokaże, kto przymoczy dupę.





  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, felieton jak zawsze rzeczowy, trafny i przenikliwy. Chyba przez nieuwagę przeoczyłeś, że niektórzy, jak za dawnych czasów, wypoczywali na słonecznej Kubie, ale czynili to w trosce o kondycję finansową firmy turystycznej. Język zwarty, ostry i komunikatywny. Zdarzyło Ci się jednak kilka potknięć. W standardzie, a nie "w standarcie". Nie zważając, a nie "niezważając". Brakuje przecinków przed: do czego, to w ogóle, poczuł, na jakich, na których, przez co, ":niezważając".
avatar
To, co DZISIAJ widzimy, to wierzchołek góry lodowej,

której 6/7 skrywa Wszechocean Obłudy.

Dopiero nasi Potomni ujrzą - i to w bardzo okrojonej wersji - to, co przed nami dzień po dniu przez podwładne służby skrzętnie skrywane/zamiatane.

Odtajnienie tematów opatrzonych znakiem "Top Secret" zwykle zajmuje czas potrzebny trzem pokoleniom.

Tak to działa wszędzie od zawsze
avatar
Paradoksalnie powszechny wszędzie monitoring, podgląd i podsłuchy - a więc ewidentnie totalitarne metody inwigilacji, na które NIE MA miejsca w społeczeństwach z definicji wolnych i prawdziwie demokratycznych - paradoksalnie wszystkie te niecne metody, zamiast coś odtajniać, jeszcze bardziej wszystko zamydlają
avatar
Niedługi czas pokaże, kto przymoczy dupę.

(patrz finał)

To dlatego kto przymoczy dupę, dowiemy się już na TAMTYM świecie
avatar
Powtórzę za Jankiem: rzeczowo i trafnie.
Martwi mnie tylko, że Twój głos jest głosem "wołającego na puszczy".
avatar
Co miała Kaja Godek na twarzy nie wiem. Ale co miała starsza pani na twarzy - widziana przeze mnie w autobusie - to wiem. Pani pod 70 wystąpiła publicznie w połowie biustonosza - długo się zastanawiałem, co to, dopóki nie zauważyłem tych charakterystycznych pasków pozwalających tym razem utrzymać tą wersję maski na twarzy. Co za widok!
avatar
Ludzie noszą /także na twarzy/ tylko to, na co ich stać. W naszym prowincjonalnym G., w G. oraz w G. Polaków stać wyłącznie na lumpex w cenie złotówki za kilogram.

"A to Polska właśnie!"

/sto z kawałem lat temu St. Wyspiański "Wesele"/
avatar
Trawestując pointę powiemy dzisiaj

Centralizacja plus
Narodowy plus
Wyjątkowy

Zamordyzm gotowy
© 2010-2016 by Creative Media