Go to commentsJuż nie tylko ja zauważyłam
Text 68 of 83 from volume: Populus dixit
Author
Genrehorror / thriller
Formarticle / essay
Date added2021-01-30
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1144

Od dawna wiadomo, że Owsiak perfekcyjnie wykorzystuje fakt, iż w okresie, kiedy on wysyła małolaty – uwaga: pod inkryminowane przezeń kościoły – na żebry, wtedy prawicowa część mediów podnosi natychmiast larum. Bowiem mentalność neobolszewii jest taka, że im większa krytyka owsiakowego biznesu, tym większa mobilizacja lewactwa z zakonu antypisu, kiedy ci drudzy wrzucając ostatni grosz z nierzadko głodowych emerytur tak czynią akurat nie dla wsparcia samego celu, lecz właśnie na złość pisim katolom.


Teraz jest podobnie: lemparcice zmieniły kolor z czarnego na zielony [rebranding zbiega się w identycznym czasie z owsiakowym biznesem] gdzie owa zmiana dotyczy również symbolu nazistowskiego pioruna. Upadający projekt wściekłych macic zyskał zatem wsparcie „starego – podającego się za niejakiego Owsiaka – embriona”, a to ma z kolei podbić sondażowe notowania lewackich zadymiar na czele z ich fuehrerką. Gdyż „wściekłe macice” mają teraz być postrzegane przez pryzmat ich wsparcia dla „szczytnej idei” owsiakowej orkiestry. Natomiast sam Owsiak za sprawą upolitycznienia całej spektakularnej akcji idzie po swój kolejny rekord z bieżącej zbiórki.


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Prędzej ŚCIEMA!

Poczytałam niniejszym:

"Wspaniałą wiadomością jest to, że dzisiaj - 29 stycznia 2021, o godz. 11:30

na koncie WOŚP mamy już 34 440 309 PLN"

Dzisiaj jest trzydziestego stycznia; dwudziestego dziewiątego bm. było wczoraj, czyli w piątek. Zupełnie dobrze może być i tak, iż przedstawiona kwota to efekt jeszcze ubiegłorocznej zbiórki, której z jakiś sobie wiadomych powodów nie wydatkowano względnie tę kasę dla siebie przyoszczędzono...

Zakładając jednak, że ktoś się z czymś pospieszył, to w tym konkretnym przypadku warto zadać - nie dla każdego wygodne - pytanie: niby kto? Zwłaszcza, kiedy bieda we wszelkich usługowo kulturalnych sektorach piszczy jak ostatnio miało to miejsce w przypadku pana Mariusza Czajki, który nie miał za co pochować zmarłej Mamy?...
avatar
A nie 38 miliardów? Co ja mówię! 380 miliardów, jeden złoty i jeden grosz PLN :p

W poniedziałek będzie 3,8 biliona :p Gwarantuję :-D
avatar
Przed chwilą przeczytałam w Dzienniku.pl:

"ten łyn
dzisiaj 14:36
Nie miejta focha naiwniaczki i dejta Jurkowi ! On przywykł do życia na odPOwiednio wysokim POziomie , więc dejta mu ! Rodzinkę ma chłop na utrzymaniu ! Może się ze strajkiem kobiet trochę POdzieli . Będą babury miały dodatkową kasę na organizację zadym na ulicach. Same korzyści z tego bedo , tylko dejta Jurkowi odPOwiednio !"
avatar
Doczytałam (się):

"Krzysztof M. Kaźmierczak – zawiedziony.
Wczoraj o 05:38 ·
Byłem związany z WOŚP przez wiele lat, od drugiego finału, na przestrzeni lat wyróżniano mnie za niestandardowe zaangażowanie (m.in. otrzymałem medal 25-lecia WOŚP). Niejednokrotnie w ostatnich latach broniłem Orkiestry przed hejtowaniem i wyjaśniałem, że osobiste poglądy Jerzego Owsiaka nie powinny być utożsamiane z dziełem charytatywnym jakim jest Orkiestra. Dzisiejsza publiczna deklaracja Owsiaka o graniu WOŚP razem ze Strajkiem Kobiet jest dla mnie jednak przekroczeniem granicy, która wydawała mi się nieprzekraczalna...
Orkiestra przez cała lata łączyła Polaków, nie pojmuję jak można niszczyć jej autorytet angażując WOŚP w najbardziej gorący w Polsce konflikt. To nie mieści się w słowach "Miłość - przyjaźń - muzyka". To nie jest już ta Orkiestra, w której "grałem"...
PS. Uważam, że złamanie kompromisu aborcyjnego było błędem [...] Nie mam też nic przeciwko temu, żeby zwolennicy Strajku Kobiet indywidualnie wspierali WOŚP, każdy może przecież wspierać dowolne działania charytatywne. Ale łączenie Orkiestry z konfliktem (i to także o podłożu politycznym) jest dla mnie nieakceptowalne."

Za to w najbliższy poniedziałek obwieszczą gromko lub piskliwie, że już za wstępnie użebraną [pod do tej pory niespalonymi kościołami] sumę są w stanie wykupić cały "tenkraj". Razem z jego obywatelstwem...
avatar
Pulsar(ku) z buchniętym od Muncha awatarem:

To nie jest gadanie do siebie, lecz polemika równoległa ;)
Dlaczego "równoległa"? Ponieważ mam zablokowane konto, a przecież i ty gadasz - niby do siebie - pod nieswoim wątkiem?

Natomiast cytując:

"piorko (autor), 12 min. temu (15:38)
Dziękuję, Pulsar :)
Myślę że znowu będzie rekord :)

Na tę chwilę jest już ponad 53 miliony złotych!"

Będzie jeszcze większy rekord jeżeli niejaka kolekcjonerka nieswojej kasy dołoży swój stan posiadania, którym tak się przechwala na rozmaitych portalach. W tym: wartą miliony chałupę, furę, niszowe perfumy, nie mówiąc o przetartych legginsach...

Miłego żebrania pod kościołami; do zmierzchu pozostała jeszcze godzina; później dołączy ta szara niczym interesy szemrane z tragiczną śmiercią Prezydenta Gdańska, bo Jurusia nie stać wtedy było na profesjonalną ochronę...
avatar
Rozliczenie WOŚP z ubiegłych lat znajduje się tutaj:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_Orkiestra_Świątecznej_Pomocy

:-D :-D :-D
© 2010-2016 by Creative Media