Go to commentsO Franku, wieżach i kosmosie
Text 136 of 152 from volume: Franek i Genia wciąż aktywni
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2021-03-19
Linguistic correctness
Text quality
Views1200

O Franku, wieżach i kosmosie


Ujawnił Franek z wioski Zielone,

że już niedługo don Orleone

przepisze na brata wieże,

w co ja oczywiście wierzę,

i je przeniesie w kosmiczną zonę.

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Dobrze poinformowani donieśli mi, że don Orleone bierze pod uwagę Orion lub Pluton, ale jeszcze nie zdecydował.
Legionie, bardzo dziękuję za sugestię. Jak widzisz, jest pomysł, jest realizacja.
avatar
A co ze srebrnymi wieżami? Mógł tez wziąć te z Ostrołęki...
"Don Orleone od wież.
Daj mi wieże.
Wierz mi, wierz.
Kradniesz ty i ja też".
avatar
To całkiem możliwe, bo na Planecie Ziemia spokoju już niestety nie zazna. Mleko się rozlało i samo do bańki już nie wróci. Bardzo stresujący czas przed don Orleone... Aż mi go żal. ;)
avatar
Michalszko i Hardy, dzięki za rzeczowe ko0mentarze. Franek mi nie powiedział, które wieże don Orleone przeniósł w kosmos, ale mam nadzieję, ze to sp[o Ostrołęki (Ostrołanki - jak mówią miejscowi).
avatar
Uważam, że Megabajtek powinien rozważyć, czy do listy nabytych (nie mylić z "kupionych") nieruchomości nie warto dodać więzienia. Czułby się jak u siebie w domu, a wieże jak znalazł. Pozdrawiam.
avatar
Leo, dzięki. To dobry pomysł, by don Orleone przeniósł ostrołęckie wieże w kosmos i na stałe się w nich osiedlił.
avatar
Poprawię lekko, Leo. Jak powiadają informatycy, tenże powyższy to tylko O`Bajtek. Megabajtek to ten z bardzo długim nosem, a Gigabajtek to już wiadomo... ;)
avatar
Rozmnażają się te dony jak przez pączkowanie. Don Orleone się trzyma.
I pomyśleć, ile to było świętego oburzenia na smakoszy od ośmiorniczek.
avatar
Lilly i Hardy, bardzo dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media