Go to commentsWiosna zawitała!
Text 115 of 140 from volume: Co w przyrodzie piszczy
Author
Genreadventure
Formprose
Date added2021-03-20
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views782

Wiosna zawitała!


I jak tu się nie uśmiechać? Wiosna jest przecież. No może nie wokoło, ale jest. Jest na pewno. U nas żegna się właśnie z zimą. Trochę to trwa, bo mają ze sobą jeszcze wiele do pogadania. A że zima tego roku niewyżyta, co rusz zabiera się za mocowanie z wiosną, chcąc zaznaczyć swoją jeszcze obecność. Dlatego to zamykanie podwoi idzie jej jak po grudzie... czy po śniegu? Wszystko jedno. Najważniejsze, aby w końcu odeszła.

Sądząc po obrazkach na dworze, można dojść do wniosku, że ciągle jeszcze nie ma dość. Okazało się, że całą noc sypała śniegiem. I to jak! Tak wyglądało nasze miasto dzisiaj z rana.



Rzeczywiście niewyżyta ta zima. Gdyby nie głośne ćwierkolenie obrażonych ptasząt, rozbrzmiewające dookoła, to można by było pomyśleć, że to bożonarodzeniowe dni nadchodzą, nie wielkanocne. Na szczęście wiosenka też już zaznacza swoją obecność coraz mocniej. Chociażby temperaturą. Dodatnią, ma się rozumieć. Mimo śniegu jest około pięć do dziesięciu stopni ciepła.

Kiedy wracałam z wędrówki, moje miasto wyglądało już lepiej. Śnieg topił się z minuty na minutę. No cóż, nadeszła wiosna. Wszystko zaczyna budzić się do życia. To nic, że powoli. Ważne, że zaczyna... Hurrraaa! Mamy wiosnę!



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
pora zrzucić szmaty z ryja
avatar
No, no, Anski, nie bądź taki hop do przodu. Wszystko możesz zrzucić, ale akurat nie "szmaty z ryja". Nie wiosna, a rząd Ci powie, kiedy będziesz mógł. ;)
avatar
ten z wawy czy ten ktory rzondzi rządami w poszczegolnych krajach?
ci w polsce czy w innych panstwach robia to co im kaza ci co sa wyzej ;;; dzisaij w londynie szlismy wszyscy ok 3000 ludzi bez szmat, tylko psy mialy szmaty
avatar
Każdy rząd w każdym kraju ma swoje powody, aby jak najdłużej trzymać swoich obywateli za... "zamaskowanego ryja". Ot co! ;)
avatar
dlatego wyłącz TVPic TVNic polszmat i mya
sl samodzielnie

zaszcaepili paru dziadkow ktorzy i tak zrobia to co kaze telewizor, teraz beda chcieli ``wyszczepic`` coraz mlodszych, bedzie ciezko , mlodzi wiecej mysla , trza znow ludzi postarszyc - poczytaj komentarze na przeroznych portalach pod wiadomosciami oklokovidowymi co ludzie mysla o tej calej sciemiekovidowej
avatar
Anski, i o to samodzielne myślenie właśnie chodzi. Większość woli jednak owczym pędem iść przez życie.
© 2010-2016 by Creative Media