Go to commentsCZTEREJ PANCERNI
Text 33 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genreadventure
Formprose
Date added2021-04-10
Linguistic correctness
Text quality
Views823

Porucznik West przyglądał się temu z pewnej odległości. Rozłożył sztalugi, malował pędzlem. Przepiękny widok przelewał na płótno. Ujął go wszakże ruch surfera.


Surfer unosił się jakby we mgle. Jego postać przylgnęła do płótna, zanim jeszcze udało się dokładnie określić otoczenie - szarości wody, błękity i refleksy słońca.

Szarik odnalazł znajomą postać. Podbiegł do Westa i zamerdał ogonem.

- Witaj Szarik. Gdzie jest twój pan? - odezwał się West wycierając pędzel o fartuch.

Janek przechadzał się brzegiem morza. Samotny, zamyślony. Może nawet nieco osowiały - tak się właśnie czuł od czasu, gdy zrzucił mundur. Teraz nosił na sobie coś w rodzaju białej szaty, którą utkała mu Marusia. W orientalne wzory, w ordery z muszel, utkany niby z mgły.

- Ryby - dumał. Jak się łowi ryby?

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ależ to życie jest trudne!
avatar
Życie w ogóle, czy też życie tych ludzików co je tutaj opisałem? Bo wyraził się Pan sentencjonalnie, a ja nie rozumiem o co chodzi.
avatar
Dziś, małe grono przyjaciół przy kolacji:
"Wznoszę toast za deszcz. Marchewka wzeszła."
Arcydzieło, są w życiu momenty tak odświeżające jak twoje teksy.
avatar
Dzięki Lilly. W. Allen powiedział - Lubię deszcz. Zmywa wspomnienia z chodnika życia.
avatar
Ciekawy cytat Allena. Po krótkiej medytacji stwierdzam jednak, że go nie rozumiem. Nie wiem, co może zmywać wspomnienia z chodnika życia. A chciałabym wiedzieć. Ani deszcz, ani łzy, ani morskie przypływy i odpływy nie zmyją wspommień. Wręcz odwrotnie, woda je tylko ożywia. Woda to poruszenie, to melancholia. Może zmywać plamy, ale tych silnych to nawet zwykły deszcz ze zwykłego chodnika nie zmyje. Może grad. Gradobicie. Albo dobry proszek do prania.
Proszę o następny odcinek o deszczu, co leje, może nawet nieprzyzwoicie. :)
avatar
To cytat z filmu pt. `Zagraj to jeszcze raz, Sam`.
Musiałabyś obejrzeć, żeby zrozumieć kontekst. To żart.
avatar
Ach, więc liczył się kontekst. Film widziałam, ale było to wieki temu.
avatar
Uwielbiam tę białą szatę w orientalne wzory, ordery z muszel, którą utkała Marusia.
© 2010-2016 by Creative Media