Go to comments'Nonlajki'
Text 31 of 39 from volume: Komentarze i recenzje
Author
Genremystery & crime
Formarticle / essay
Date added2021-04-29
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views989

Znikł wprawdzie mój tekst, lecz temat wciąż – również czy przede wszystkim na Forum – aktualny.


https://www.publixo.com/forum/0/tid/161


Trudno zaprzeczyć, że mało kto, względnie nikt, chce być minusowany. Niemniej, w PubliXowym przypadku, to tu w całej okazałości prezentuje się miałkość, jeżeli nie gorzej tych (naj)głośniej w osobistych protestach rozwrzeszczanych. Dlaczego? Ponieważ owe „minusy” są stawiane we wszystkich społecznościowych mediach stosujących zresztą oraz po swojemu nie raz i nie dwa swoiście pojętą cenzurę i jakoś nikt z tego tytułu specjalnie się nie procesuje.


Złowrogo za to pobrzmiewają groźby pod adresem ukrytych pod pseudonimami „minusujących” użytkowników. Czyżby znowu powrócił casus „befany” z 2016 roku, która – zaakcentujmy – stosowne protokoły z przeprowadzonych wówczas ustaleń, posiada. I w każdej chwili gotowa jest je – komu potrzeba – udostępnić.


  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
A mnie to bawi, śmieszy, bo ci sami którzy minusowali z lubością, teraz drą szaty i się, krzyczą: - skandal!!! ;)))

A na marginesie; po nałożeniu na mnie blokady przez pewną publixową uzytkowniczkę (odwzajemnilam blokadę), w cudowny sposób skończyły się minusy przy moich komentarzach. ;))) Znamienne... ;)

Na skargę do Lotty ktoś udał się :))) Toż skrypt, którym Lotta zarzadza ma wbudowane minusy, więc co zrobi Lotta? Ciekawe... ;)))
avatar
Ktoś w bezsile dał ci minusa, którego zutylizowałam :) Być może, iż pod moją odpowiedzią ktoś przeze mnie nie zbanowany też uraczy swoją nadgorliwością :-D

Najlepsze jest to, iż ci, co niegdyś, szyderczo rechocąc, wstawiali te swoje czerwone znaczki, teraz protestują tak, jakby ktoś naruszał ich "osobiste dobra".

Radzę życzliwie: do "prekuratora" z ichnią krzywdą! Zwłaszcza, kiedy czyni się wokół siebie taką "sonderbare Selbstreklame" oraz "rozmawia [?] mailowo" z... Bo pewnie Admin pisać nie umie, a przy okazji jest głuchoniemy?
avatar
No toz wiadomo, że minusami skrzywdzeni w akcie rozpaczy stawiają kreski. ;)))
A mnie mogą spokojnie cmoknąć ... ;)))
avatar
Poczytałam ten lament o "czerwonych minusach" :p No cóż? Zyg, zyg, zyg marcheweczka :-)

Serdecznie :-)
© 2010-2016 by Creative Media