Go to commentsMajówka 2021
Text 255 of 255 from volume: Zlepek klepek
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2021-05-01
Linguistic correctness
Text quality
Views709


Za komuny Pierwszy hucznie świętowany, 

dzisiaj Trzeci bardziej bywa wywyższany. 

Me zdanie w dyskusji warte happy endu... 

najbardziej się cieszę z długiego weekendu.

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Też się cieszę, ale cieszyłby się bardziej, gdyby tej majówcw towarzyszyła normalność.
avatar
Pierwszy lepszy, bo wypłata,
Trzeci niekoniecznie,
Kiedy głodne dzieci
Płaczą już niegrzecznie.
avatar
Na co dzień obserwuję gromadkę siedmiorga wiecznie brudnych, pozostawionych sobie drobnych dzieciaczków i ich pijaną 28-letnią matkę (niewiele starszy od niej ojciec tych dzieci tłucze się po kryminałach).

Święto czy nie święto dzieci
Marne życie jakimś cudem leci.

W Polsce jest ok. 5 mln wszystkich uzależnionych /dorosłych/ - alkoholików, narkomanów, seksoholików, pracoholików, piromanów, kompulsywnych złodziei et cetera, et cetera.

Są to szacunki grubo niedoszacowane, ponieważ z reguły nikt z tych ludzi nie zdradza się ze swoim krzyżem.

Ile zatem polskich dzieci jest uwikłanych w uzależnienia rodziców??
avatar
No właśnie żem to samo moment temu powiedział . Ano że pierwszy maja to głupawe święto a nawet bardzo, drugi maj chyba jeszcze bardziej bo logicznie trudne do zrozumienia no i trzeci maj to też nie zbyt mądre, kto zna historię wie jak się skończyło to pyskowanie. .... Ale weekend fajny .
© 2010-2016 by Creative Media