Go to commentsPSNLiN
Text 65 of 100 from volume: Prawda ponad wszystko
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2021-06-15
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1036

A jednak są

Stawiają czoła

Jestem niezwykle rad, że ciało to zostało zawiązane i głosi -wydawałoby się prawdę oczywistą.

Przeraża za to siła, z jaką muszą się zmierzyć, jakby z mitycznym potworem o niezwykłej sile.

Usuwają ich z facebooka , youtuba nie mówiąc o radiu i telewizji. To jest dopiero zjednoczona potęga zła. Nawet takie media jak Trwam O. Rydzyka uległy, – choć do tej pory dzielnie opierały wpływom.

Przeraża jeszcze coś – uległość społeczeństwa wobec propagandy i dezinformacji. A przecież to proste i oczywiste, że loockawn jest całkowicie niepotrzebny. To szaleństwo z maseczkami, kwarantanną, ograniczeniami itp. Dosłownie to proste i oczywiste. Wszak mamy logiczne porównanie do Białorusi i Szwecji gdzie nie było ograniczeń a wyniki mają nawet lepsze. I na nic tu argumenty, że mają mniejszą gęstość zaludnienia-…….. Nie -, bo mają ludne miasta a w nich też takie same wyniki.

A więc za przeproszeniem trzeba być ostatnim kretynem by te argumenty uznać za nieistotne lub bezsensowne. A więc powtarzam to przerażające, że społeczeństwo układa się w tą grę i nie sprzeciwia. Nie dopuszcza faktu, że władza może ich cynicznie oszukiwać. Moi rodacy to uległa masa posłusznego tłumu. Zdumiewające i przerażające jak silny mają wpływ media i jak daleko zaszła socjotechnika.  Rozumiem, że nie są przygotowani, że mogą być zaskoczeni. Ale jak może tak wysoki procent społeczeństwa akceptować jawne kłamstwo!?  Mało tego,- łatwo te kłamstwo zdemaskować.

Fakt ten ugina mi nogi i obezwładnia

Zapewne za jakiś czas dowiemy się prawdy lub będziemy mogli, choć jej domyślać. Przez ten czas jednak nastąpią pewne procesy , zmiany które bez krwi zapewne nie będzie można odwrócić .


Ludu mój ludu ……………… ty smoło czarna.


Polecam link. Profesjonalizm i analiza której to drogi czytelniku do tej pory nie uraczyłeś .



POLSKIE STOWARZYSZENIE NIEZALEŻNYCH LEKARZY I NAUKOWCÓW - PSNLiN.pl

  Contents of volume
Comments (21)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zajrzałam na tę stronę. Propagowana jest, między innymi, przywrócenie wolności zawodowej i naukowej.
avatar
Co w tym przypadku oznacza propagandowa ?
Wydają się analityczni i prawi w swych wypowiedziach .
Polecam ten film .
W ogólnych mediach nie ma nawet namiastki takiej analizy .
Ale ciekaw jestem każdej opinii bo dysonans między stroną rządową a nimi jest biegunowo odległy.

Ktoś kłamie !
avatar
Muszę więcej poczytać, żeby wyrobić sobie opinię, nie wiedziałam o takim stowarzyszeniu.
Rzeczywiście ogłaszają, że FB dał im żółty ban, a ich filmiki znikają.
Z tego, co się zorientowałam,są przeciwko decyzjom rządzących.

Napisałam "propagowana":)
avatar
Znalazłam na stronie internetowej, o co walczy stowarzyszenie.

Oto moje nioski:

Zasada primum nocere uległa zapomnieniu.

W sytuacji pandemii brak kontaktu lekarza z chorym (teleporady)jest co najmniej dziwny.

Od preparatów genetycznych powinno się wymagać więcej niż leków, bo skutki ich działania są nieodwracalne.

Zwykle badania nad szczepionkami trwały 6-10 lat.
Szczepionki są dopuszczone warunkowo i w fazie badań
avatar
Ano fakt - propagowana.... Gdzie są moje okulary ? ;-))

Mają dość dużo obiekcji - np. w temacie statystyk , podawanych danych oraz rozbieżności w przekazie .

Im bardziej się zagłębiamy w problematykę tym bardziej robi się straszno.

Pozdrawiam
avatar
Profesor Gundarow ma interesujące poglądy. Otóż uważa on, że szczepienia w miejscach innych niż przychodnia uwłacza godności lekarza.A większość danych na temat wirusa jest nieprawdziwa, ponieważ nie przeprowadzono pełnoprawnych badań, z tym, że wypowiadał się nie na temat naszego kraju. A szczepienie podczas epidemii jest przeciwwskazane.A poza tym nie ma dowodów, ze szczepionka antycovidowa pomaga.Ba, nawet twierdził, że nie ma znaczenia , czy ktoś nosi maski czy nie.Igor Gundarow to profesor, doktor nauk medycznych i wpidemiolog.
avatar
https://stolikwolnosci.pl/epidemiolog-dr-zbigniew-halat-szczepionka-mrna-powoduje-choroby-autoimmunologiczne/
avatar
Też uważam że noszenie maseczek nie ma najmniejszego sensu. A to z racji Białorusi gdzie nikt nie nosił i nic się nie stało.
avatar
Epidemiolog*

Ten pośpiech mnie kiedyś zgubi:)
avatar
W komentarzach literówki lub nawet pomyłki gramatyczne nie mają większego znaczenia .
Ważny jest przekaz.
Pozdrawiam i uznanie za ,,dziennik zaszczepionej,,
avatar
Dziękuję za wyrozumiałość.
A tymczasem wiadomo już, że podczas korzystania ze szczepień ostrożność powinni zachować osoby z chorobami nerek i wątroby,zaburzeniami układu hormonalnego oraz chorobami serca i naczyń.
avatar
Dlaczego nie?? Powołajmy też do życia

- NZPNM - Niezależny Związek Polskich Naukowców Medycznych;

- WEOPPM - Wolną Elitarną Organizację Polskich Pracowników Medycznych;

- ASPMM - Autonomiczne Stowarzyszenie Polskiej Myśli Medycznej;

NZRPiP - Niezależny Związek Ratowników, Pielęgniarek i Położnych;

- PWŚNiWSM - Polskie Wolne Środowisko Niższego i Wyższego Szczebla Medycznego;

- OWZPSiDO - Ogólnopolskie Wolne Zgromadzenie Pracowników Szpitali i Domów Opieki;

.................................................;

.................................................;

...........................................itd., itd.

/odpowiednie wpisz/


PYTANIE:

Czemu służy mnożenie kolejnych i wzajemnie skonfliktowanych grup społecznych? Rozbijaniu starych dobrych NZZ i solidarności? Wiecznej naparzance i wojence wszystkich ze wszystkimi?

Po raz enty powtarzam:

kto ma za dużo testosteronu, zapraszamy na codzienną matę - i/lub ring kiksbokserski - w całodobowym reżimie 24h/24h/7 dób /nie mylić z dupami/ - na okrąło w tygodniu przez rok cały!

"Jedni z drugimi! Nigdy jedni przeciwko drugim!"
/Jan Paweł II/


"Tylko r a z e m napiszemy dobre zakończenie".
/Igor Herbut "Chrust"/
avatar
Ludu mój, ludu!
Ty czarna smoło!
Jeden jam biały
Wszędzie i wkoło!


Jak może tak wysoki procent społeczeństwa akceptować jawne kłamstwo?!

(patrz końcowe akordy)

Ano, to jest ta właśnie zagwozdka, nad którą łatwo własny bezmyślny kark skręcić własnoręcznie.

Polecam codzienną 2-tygodniową ścisłą dietę o suchym chlebie i wodzie oraz - również codzienną - siłownię. Oczyszczenie z toksyn całego ciała uwalnia także głowę
avatar
Emilio można a nawet należy tworzyć odpowiednie ciało gdy jest wysoka potrzeba.

- A pytanie do Ciebie - czy uznajesz za wystarczającą informację na temat pandemii w mediach ?
- Bo dla mnie ten przekaz urąga płytkością i manipulacją.

- Słyszałaś że Lizbona jest w kordonie sanitarnym ? - ja słyszałem - A tu wypowiada się polski przewodnik - mówi :jaki kordon - to nieprawda !
- Słyszałaś o mutacji wietnamskiej - bardzo groźnej ? A tu wieści z Wietnamu - minimalna zachorowalność - nic takiego nie ma !
A ile było takich groźnych mutacji ?
Przecież to śmieszne żeby w to wierzyć
To tylko ułamek pierdół które nam wciskają

- Dlatego lekarze i naukowcy mówią - ej coś tu nie tak - zbyt wiele się nie zgadza - wypowiedzmy się publicznie . Ale że zaczęli ich prześladować i wołać na dywanik do izby lekarskiej gdzie jakiś kacyk partyjny ich przepytuje i próbuje zastraszyć ......

Więc zawiązali organizację , wynajęli prawników i tak dalej .
Proste i nie budzące nawet dylematów logicznych . Co daje mocny przekaz że władza i to ta w wymiarze światowym kłamie jak cholera.

Emilio - musisz pogodzić się że zostałaś oszukana.

Ale czy jesteś w stanie się z tym pogodzić że ci wstrzyknęli - jakieś niewiadome co z niewiadomymi skutkami ?
Będziesz się bronić nogami i rękami - bo ja bym miał ogromny problem - dosłownie nie wytrzymał bym .

Dlatego rozumiem Cię i nie liczę na to .
Tak samo jak z częścią mojej rodziny
-Normalnie płaczę i jestem z wami .
Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze.
avatar
"Ale czy jesteś w stanie się z tym pogodzić że ci wstrzyknęli - jakieś niewiadome co z niewiadomymi skutkami ?"
Przeczytałam i sprawdziłam, co mi wstrzyknęli. Fakt, że z niewiadomymi skutkami.
avatar
Wybaczcie za ten brak delikatności
Czuję jednak że w tym temacie należy nie mieć barier .
avatar
Poniżej o pani prezes Polskiego Stowarzyszenia Niezależnych (od nauki) Lekarzy i Naukowców, Dorocie Sienkiewicz (z tytułami), podobnie jak (profesor dendrologii nawet) Maciej Giertych, który głosi, że ewolucja nie istnieje. O innych członkach kto chce, może sobie znaleźć w Internecie. problem w tym, ze nie chce, ale to już zagadnienie dla lekarza innej specjalności.
"Uniwersytet Medyczny odcina się od opinii "ekspertki" antyszczepionkowców"
- Naszą najwyższą dezaprobatę budzi fakt wysoce nieodpowiedzialnego łączenia nierzetelnych informacji i teorii spiskowych opierających się na tak zwanych badaniach naukowych przeprowadzanych z wyjątkowo niebezpiecznym naruszeniem podstawowych zasad metodologii (...)"
https://www.politykazdrowotna.com/38737,uniwersytet-medyczny-odcina-sie-od-opinii-ekspertki-antyszczepionkowcow
avatar
Wszyscy doskonale wiemy, że

- podobnie jak piekarz piekarzowi, fryzjer fryzjerowi czy nauczyciel nauczycielowi -

również lekarz lekarzowi nierówny: są konowały - i są lekarze.

Kto chce, niech SOBIE chodzi ze swoimi bolączkami do konowała! Niech jednak nie chwali go publicznie, bo SAM SIEBIE W TEN SPOSÓB KOMPROMITUJE
avatar
Leo -
To właśnie dane oficjalne w TV a raczej ich totalny brak - budzi sprzeciw. To co słyszymy w TV to jest urąganie metodologii lub prawom analizy. Teorie z dupy wzięte - dosłownie . Przecież wyszły na jaw maile gdzie najpierw zamykano wszystko a potem kombinowali tłumaczenie by naród to kupił .
Nie wiem czy wysłuchałeś wypowiedzi tych lekarzy z PSNLiN- bazują oni na dostępnych danych rządowych lub światowych - tylko je poskładali. Nic od siebie nie mówili .
Co do pani Sienkiewicz i co do szczepień to ma prawo do analizowania i określania skutków szczepień . Nie tylko ona wiąże autyzm ze szczepieniem bo jest to fakt przyczynowo skutkowy wpisany w ryzyko. Pani Kossak wnuczka sławnych Kossaków właśnie miał problem bo jej zdrowe dziecko po szczepieniach dostało autyzmu. ( i nie mamy następnego Kossaka)

A pan Giertych nie zasiada w tym zrzeszeniu więc po co dziada cytujesz- jak nie ma nic do rzeczy.

Emilio i Leo - mamy fakty, które są oczywiste i niepodważalne.
Ten preparat został dopuszczony jedynie warunkowo
Ten preparat nie ma skończonych badań kończą 23-24 roku.
Ten preparat i sam proces szczepienia ma status EKSPRYMENTU !!!
I wy chcecie tym czymś szczepić dzieci ?
Pogięło was - lepiej kamień u szyi uwiązać niż dziecko zabić .
Bo też faktem jest że szczepienie przeciwko covid ma bardzo wysoki wskaźnik NOP. Niepożądany ...... nawet kilkadziesiąt razy wyższy .
Rozumiecie to ?
To oznacza że sporo dzieci zachoruje i umrze !!!
A na covida dzieci zupełnie nie chorują ale to zupełnie . Rozumiecie to - bo jest proste i oczywiste . Decyzja o szczepieniu dzieci to wyrok śmierci na 100-200 lub 1000 z nich
Ale wy nie chcecie zrozumieć - tylko wierzycie manipulantom - bo co? Bo mają wymiar globalny - Tak mają wymiar globalny tak jak wszystkie duże koncerny .
avatar
Od 17 maja dzieci w wieku 16 i 17 lat mogą zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19. Decyzja dotycząca harmonogramu szczepień dla osób niepełnoletnich została podjęta w ślad za badaniami z firmy Pfizer, które potwierdzają bezpieczeństwo i skuteczność szczepionki na koronawirusa w grupie 16- i 17-latków.

Decyzja o szczepieniu niepełnoletnich została podjęta w związku z decyzjami EMA oraz rekomendacjami Rady Medycznej. Szacuje się, że grupa dzieci w wieku 12-15 lat liczy blisko 2,5 mln osób.
avatar
To tylko deklaracje które nic nie znaczą .
Firma pfaizer kończy badania z tego co pamiętam jesienią 22 roku .
Do tej pory żadna z firm nie skończyła badań i wszystkie szczepionki są wprowadzone warunkowo.
I co ważne wszystkie mają wyjątkowo wysoki stopień NOP.
Powtarzam - a zagrożenie covidem praktycznie nie istnieje dla dzieci.
Wszystkie szczepionki podawane to eksperyment medyczny .
© 2010-2016 by Creative Media