Go to commentsWalka o przetrwanie
Text 131 of 140 from volume: Co w przyrodzie piszczy
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2021-06-18
Linguistic correctness
Text quality
Views671

Walka o przetrwanie


Tak już w przyrodzie jest, że wszyscy walczą o wszystko. Zwłaszcza o przetrwanie i swoje terytorium. Jak życie pokazuje, z różnym skutkiem, ale walczą, bo ktoś już nam tak świat skonstruował.





Grzyby, jako organizmy żywe, walczą także, i też z różnym skutkiem. Podziwiając ich niezaprzeczalne piękno, aż się chce im życzyć, by zawsze zwyciężały.










  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Faktycznie grzyby są fascynujące i piękne.
avatar
Nawet nie przypuszczałem ,że grzyby mogą być tak śliczne. Zajrzyj na priv.
avatar
Dzięki, Panowie!
Są bardzo różne, każde są jednak piękne, trzeba tylko umieć na nie odpowiednio spojrzeć. ;)
avatar
Ludzie są ciemni jak sakrament małżeński. Tu w Niemczech w ogóle nie zbierają grzybów. Ale ja też jestem głupi, bo się na nich nie znam. Gdybym się znał, to mógłbym z tego skorzystać. Może jednak się nauczę. Co jest dobre a co niejadalne.
avatar
Arcydzieło, Niemcy nie zbierają grzybów od czasu katastrofy jądrowej w Czarnobylu.
Ja też nie zbieram, bo przede wszystkim w ogóle się na grzybach nie znam, pod względem ich spożycia. W Polsce zbierałam zawsze z Mamą, ona jest ekspertką. Sama nie mam odwagi. Za to lubię je podziwiać i uwieczniać.
© 2010-2016 by Creative Media