Go to commentsO Franku i nowym kole
Text 122 of 255 from volume: Zbiór najnowszych limeryków
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2021-06-26
Linguistic correctness
Text quality
Views1053

O Franku i nowym kole


Oświadczył Franek pod Dobrosielskiem,

że mamy nowe koło poselskie,

co od PiS-u się urwało,

gdyż wolności było mało,

za to metody iście diabelskie.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Dobry limeryk.
avatar
Adelo, dzięki. Witam po krótkiej nieobecności.
avatar
Koło się urwało,
I my wszyscy bęc!
avatar
Kombinują i kombinują, byle odepchnąć od siebie myśli, że zbliża się ich koniec... ;)
avatar
Pani Emilio i Michalszko, dzięki.
avatar
To raczej wy tam w Niemczech kombinujecie, bo za niedługo, to się do sklepu w Dojczlandzie nie da wejść. Kolejne ofiary nożownika w Würzburgu.
Zachciało się emigrantów? Nowej siły roboczej? Podtrzymania od innych ras anemicznego genu niemieckiego... ryży blondyn z jasnymi oczami?
Ilu jeszcze niewinnych ludzi musi zginąć, żeby wreszcie Makrela się przekonała o nie do przyjęcia polityce emigracyjnej?
Teraz chcą się ich pozbyć, podobnie, jak Amerykanie... gdy przekonali się, że "Murzyn zrobił swoje, Murzyn może odejść..." zaczęli wsadzać ich na statki i wywozić z powrotem do Afryki.
Osiem lat powtarzam już Legionowi, który przewidział już chyba ze dwadzieścia razy upadek PiS i nadal nie będzie upadku, nadal nie będzie unijnej polityki LGBT, a emigracyjne niemiaszki niech się zajmą lepiej swoją ojczyzną, bo pobożne życzenia, to sobie mogą w buty schować. Będzie PiS, a po PiS będzie drugi PiS, nawet niech oponenci w gacie narżną. Tradycja, wiara i silny naród. I tak już zostanie... nawet Tusk może na białeś szkapie przyczłapać z Germanii. Amen!
© 2010-2016 by Creative Media