Go to commentsO Franku i nowej....
Text 150 of 189 from volume: Garb
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2021-07-10
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views699


Sprawdźmy za rok – czy TVN przetrwa .

To oczywiste że tak……. i nic tego nie zmieni – czyli status quo podziału wpływów lub świadomej polaryzacji społeczeństwa  zostanie .

Przypominam Janko-wi , -co zapewne sam rozumie że informacje , newsy  głośne i mocno komentowane  są na potrzeby społeczeństwa – mają cel wobec niego – w tym wypadku też skutecznie zajmują ,,Janko’’ .

Tak wiele razy już było – aborcja, Trybunał Konstytucyjny, zabójstwo Madzi , krzyż smoleński lub ostatnio wielki hałas dotyczący pretensji Żydowskich.

Informacje takie jak faktyczne ewentualne usuniecie TVN odbyłoby się po cichutku i poprzedziłyby to ewentualne szantaże oraz uzgodnienia pomiędzy stronami – jakieś rekompensaty itp.

Tak, więc stawiam że to pic na wodę, który ma odwrócić uwagę od poważnych kłopotów rządu z rosnącą świadomością po przekrętach pandemicznych.

Za rok się dowiemy.



  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Rozar, weź się tak zastanów... czy cały świat się zmówił na wymyśloną pandemię? Czy taka zmowa jest możliwa?
Jak sobie na to pytanie odpowiesz, to może zrozumiesz co, gdzie i dlaczego.
avatar
Oczywiście że zadaję sobie to pytanie.
I z naszego punktu widzenia wydaje się faktycznie taka ewentualność mało prawdopodobna .
Jednak mieliśmy bliźniaczą sytuację w 2009 roku i pseudo pandemia świńskiej grypy. Zaszczepiono np. 60 % Szwedów .
W Polsce w tym czasie nie odnotowano nic groźnego.
Można ?
Okazuje się że tak i należy brać pod uwagę jakąś światową władzę , inicjatywę itp.

Dodatkowym dowodem jest ilość kłamstw i manipulacji medialnych oraz zastraszanie specjalistów którzy potwierdzają wątpliwości.

Dodać należy jeszcze autorytety moralne jakimi sa bez wątpienia Pospieszalski i Gadowski.

Dodać należy cenzurę , zastraszanie, pierdoły z nowymi mutacjami oraz kreatywną księgowość zgonami .

Naprawdę tego szanowny kolego nie dostrzegasz ?

To co piszę to fakty że w mordę strzelił, biją po oczach że hej.

A zarzutów jest sporo więcej .
Mam nowy news że troje prezydentów ,którzy zakazali stosowania szczepionek w swych krajach zginęli tragicznie.
Wychodzi że cos na rzeczy.

Nie ma co się dziwić - należy raczej zadawać pytania !!!
A ja służę linkami - wszystko zostało już udowodnione tylko nie Masz dostępu .
© 2010-2016 by Creative Media