Go to commentsNie morduj drzew... dla własnego dobra
Text 78 of 78 from volume: Przemyślenia z życia wzięte
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2021-08-15
Linguistic correctness
Text quality
Views431

Nie morduj drzew... dla własnego dobra


Kto bezmyślnie lub z wyrachowania wycina drzewa, tego czekać może nagła, niespodziewana śmierć. Tak karze Matka Natura... Historia jest świadkiem.










  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Podpisuję się pod tym apelem. Ale mam jeszcze jedno uwagę warto kontrolować stan drzew i zabezpieczać je przed katastrofą.

Te zdjęcia budzą we mnie żal, że tyle piękna i historii zniknęło.

Oceny za zdjęcia.
avatar
Pani Bożeno, to oczywiste, że trzeba. Każdy, kto drzew nie morduje, wie o tym doskonale.
Mam takie same odczucia, tym bardziej, że widziałem ich rzeź na żywo.
avatar
No własnie. A bezduszne pisiory z Kaczyńskim na czele we wtorkowym głosowaniu przepchnęli chybcikiem (przy okazji) Lex Izera. A to furtka do dewastacji polskich lasów na potrzeby biznesu.
Już zapomnieli o koszmarnym bilansie "Lex Szyszko", kiedy to w pół roku wycięli trzy miliony drzew.
Jak to się skończyło, każdy wie, a ci dalej brną w to i bezrefleksyjnie kręcą na siebie bicz...
avatar
Wstrząsające zdjęcia, ale po tej ustawie będzie jeszcze gorzej. Niesamowite pomysły, fabryki w środku lasów, mimo ze niedaleko obszary nieużytków.
avatar
O to właśnie chodzi, Janko! W Polsce jakoś tak dziwnie się składa, że aby coś mądrego i potrzebnego wybudować, najpierw doszczętnie, bezrefleksyjnie niszczy się naturę. Rządzący mają gdzieś ochronę środowiska. To jest karygodne. Za jakiś czas Matka Natura z pewnością się odpłaci pięknym za nadobne.
© 2010-2016 by Creative Media