Go to commentsproste pytania ..
Text 244 of 255 from volume: miszmasz
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2021-11-10
Linguistic correctness
Text quality
Views854

~~

Ostatnio Felek zbyt często znika

- nie ma go w ważnych chwilach dla Kraju.

Pora, by szukać po psychiatrykach,

czy też przebywa ciągle na haju?!!!

~~

(jedno z drugim się nie kłóci

- dałby los .. by już nie wrócił)

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Dobromirze, oby!
avatar
retrorsum man już się nie zmieni;
tłem - piekielne ognie wśród cieni ..
avatar
Ktoś często znika
Wciąż u medyka:
Tu mu coś pika,
Tam znów go strzyka -
Ot, los tetryka :(
avatar
.. cieć od Rydzyka???
avatar
To zwykły paszkwil i to zupełnie nie merytoryczny.
Tekst sprowadza się do dziecinnej ,,opluwanki" - to ty jesteś głupi - nie to ty jesteś głupi.
Przeciwnicy Rydzyka nie potrafią nawet skonstruować logicznego zarzutu wobec niego . Dosłownie nie potrafią !!
A co do Kaczyńskiego .... Ma swoje za uszami - ale autor nie ma o tym pojęcia, tylko leci jeszcze na starym platformowym praniu mózgu. Żenada . Mam znajomego lekarza - który nie potrafi o niczym innym gadać jak tylko jaki PiS jest zły . No i żeby mówił merytorycznie bo sporo PiS ma na sumieniu ale on leci na tej starej propagandzie nienawiści. Autorze ty masz to samo - zrzuć te zapchlone futro i nabierz dystansu .
avatar
Rozar - Twoje natomiast tutaj przedstawione oceny dowodzą jedynie osobowej gąbczastości, nasyconej propagandą połączonych sił sitwy mariażu Ołtarza z Tronem - czyli środkowoeuropejskiego katolszariatu, usytuowanego w Polsce, rządzonej przez PiS wspomagany Kościołem.
Nie bez powodu znany onegdaj spin doktor PiS - J. Kurski - określił takich jak Ty mianem "ciemnego luda", podatnego i przyjmującego "w ciemno" ową propagandę.
© 2010-2016 by Creative Media