Go to commentsPozoranctwo i Samouwielbienie
Text 255 of 255 from volume: miszmasz
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2021-11-27
Linguistic correctness
Text quality
Views889
  Contents of volume
Comments (16)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Prawdziwe i dobrze napisane.
avatar
Marian - dziękuję za odwiedziny i komentarz - pozdrawiam
avatar
Dobromir, ja nie mogę pojąć, gdzie Ty widzisz sowieckość w PiS? Wszyscy się uczepili jakiejś teorii pro putinowskich powiązań, a jest przecież odwrotnie. To Makrela jest pro putinowska i jej decyzje z szesnastu lat kanclerzowania budzą wątpliwości ekspertów i ludzi myślących.
PiS jest tak anty sowiecki, jak żaden inny rząd dotąd.
To właśnie Polska jest atakowana przez Niemcy i Rosję.
Rosja ze swoją propagandą, hakerami jest największym zagrożeniem dla Europy. To właśnie Putinowi zależy na rozjebaniu struktur unijnych, a Niemcom na wypromowanie takiego rządu w Polsce, który przestanie wreszcie napierdalać o wojennych reparacjach. To właśnie Tusk jest niemieckim emisariuszem ładu wg niemieckich życzeń i oczekiwań. Bronek, skąd Ty wysysasz taką wiedzę, to zachodzę w głowę.
Odrzuć uprzedzenia i nienawiść podprogową do PiS.
Ja wcale nie jestem PiSowczykiem, ja myślę o wolnej, niepodległej Polsce, która powinna się liczyć w Europie, bo jest szóstym krajem co do wielkości w Europie i powinna liczyć, jak przystało na jej wielkość i militarne zasoby.
Bronek, nie jesteś głupim facetem, ale jak czytam te Twoje wywody, to nie mogę pojąć skąd Ty bierzesz te wszystkie rewelacje?
Polska, jeśli chodzi o pandemię ma bardzo dobrą pozycję w statystykach zachorowań i umieralności. jedną z lepszych w świecie. To się nie bierze z czarnej dupy... to wynik działania rządu, służb medycznych i samych obywateli.
Niedługo święta, a Ty mi wyglądasz na kogoś, kto urwał się z choinki z tymi pożal się boże teoriami. Ja nie twierdzę, że PiS to super rząd i partia, ale nie ma ideałów. To najlepsza opcja, jaka mogła spotkać Polskę, znając dyszącą powrotem do władzy oPOzycję, partię złodziei, prywaty i aferzystów.
Kto zatem ma rządzić u nas? Masz jakieś propozycje?
avatar
Kosiniak Kamasz - wredniak, Lekarka Kopacz - bez pojęcia, Hołownia - dorobkiewicz od Sorosa, czy może Tusk - skompromitowany Judasz polskiej sceny politycznej?
Czy może Biedroń z kochankiem, albo Kwaśniewski - ekspert przemówień po pijanemu?
Może kogoś pominąłem, to mi przypomnij.
Ja nie widzę nikogo lepszego od PiS i aktualnego rządu.
Nie ma idealnego rządu, bo nie idealnych ludzi. W każdej formacji znajdzie się złodziej, kurwa i nieudacznik.
Chodzi o skalę zjawiska. Były i będą afery. Byli i będą złodzieje. Dorobkiewicze i nieudacznicy.
Musimy spośród nich wybrać możliwą opcję i tą opcją, jak na razie jest PiS i nikogo ani z tyłu, ani z przodu. A może Tymiński z Peru?
avatar
Teodor - jesteś tak przesycony propagandą PiS-owczyków, że nawet nie będę próbował bawić się w polit-okulistę, abyś wreszcie przejrzał na oczy. Tak samo i Ty nawet nie próbuj dalszych, rozbudowanych propagandowo komentarzy, które jedynie - z mojego punktu widzenia / oglądu świata - utwierdzają mnie w szkodliwości PiS-owskiego jazgotu, podpartego Rydzykowym świergotem w jego mediach. To jest dobre dla części naszego społeczeństwa, określonego swego czasu przez spin doktora PiS-u (J.Kurskiego) "ciemnym ludem".
Natomiast wszystkie odpowiedzi w temacie Twoich wątpliwości zdążyłem już wielokrotnie powielić w kolejnych latach rządów w z udziałem PiS ..
avatar
No dobrze, Dobromir, ale nie odpowiedziałeś na ważne pytanie... kto zatem ma rządzić wg Ciebie?
W Polsce, oczywiście. Skoro jesteś pewny tego, co piszesz, to masz z pewnością swoją wizję rządu, ładu i propozycje na pandemię. Bo skoro się nie podoba, to ukrywasz w zanadrzu propozycję opcji politycznej swoich wybranych polityków, którzy uczynią z Polski drugą Japonię.
avatar
- odpuść sobie dalsze komentarze polityczne, dopytujące autora o jego preferencje. To się po prostu nie godzi, udowadniać komuś, że jedynie Ty masz rację. Ocenę polityczną pozostaw historii, a zajmij się opiniowaniem samej budowy tekstu. Przypomnij zatem sobie sieciowe regulaminy, zabraniające oceny samego autora .. SIEMA!!!
avatar
Dobromir, ale ja nie oceniam Ciebie, ja oceniam Twój tekst polityczny, stąd polityczne nurty komentarza.
Widocznie Twoja krytyka politycznej sytuacji w Polsce jest jedynie niekonstruktywną krytyką, bo nie masz uzdrawiającego programu czy nawet osobistej propozycji, a zajmujesz się jedynie krytykanctwem, jak reszta oPOzycyjna część narodu.
To może każdy, ale skonstruować program, czy wizję innej Polski, to już materia, która znacznie wyrasta z poziomu zwykłego krytykanctwa. Ok, dajmy spokój.
avatar
Słuchajcie no, towarzyszu Teodorze!!! - już kilka razy wyleciałem stąd za politykę i swoją zadziorność w komentarzach (góralskie geny), więc nie prowokuj mnie do tychże sytuacji - chyba, że to jest akurat Twoim celem (wtedy wpiszesz się w klikę pewnych pań, tutaj udających swoją świętoszkowatą osobowość) .. amen
avatar
Ależ, Dobromirze... wcale nie jestem towarzyszem, bo nigdy nim nie byłem i też nie jestem tutaj po to, żeby zgłębiać tajniki Twojego porywczego, góralskiego charakteru. Sam przyznasz, że moje tutaj komentarze są w miarę grzeczne i rzeczowe, a nawet przerwałem dyskusję pisząc: dajmy spokój. Jesteś zbytnio nerwowy i uprzedzony, ale chyba nie dałem Ci powodu do jakiejś eksplozji. Napisałeś o polityce i zabrałem w tym temacie głos. Mylisz się, sądząc, że chciałem Cię sprowokować. Czy każda dyskusja z Tobą musi być prowokacją?
Skoro nie chcesz rozmawiać ze mną, to przecież napisałem, dajmy spokój. trudno się z Tobą dyskutuje o polityce, bo nie dopuszczasz do głowy, że ktoś może mieć inne zdanie i taki sposób pojmowania interlokutora wyklucza jakąkolwiek dyskusję.
Zatem życzę miłego dnia i większego spokoju ducha.
avatar
Przyjmij zatem do wiadomości to, co od dawna powinieneś już wiedzieć - pisałem, piszę i nadal będę politwierszokletą, czy Ci się to podoba, czy też nie. Natomiast Ty sam nie masz najmarniejszego tytułu - aby mi dyktować / podpowiadać - dlaczego i jak mam oceniać dane opcje polityczne. Jest niezaprzeczalnym prawem / wyborem autora jego pomysł na tekst i zawarte w nim przemyślenia.
Mogę przecież rozpisywać się o deszczowej pogodzie - jako tej, najbliższej moim upodobaniom - i nikomu nic do tego!!!
Mam jeszcze jedną - ostateczną możliwość do uniknięcia takich sytuacji - czyli blokadę, którą akurat wobec Ciebie nie chciałbym stosować. Bo i ona w rezultacie nic nie daje - przykład dwóch pań (?) z tutejszej społeczności, które to mimo blokady potrafią umilać (?) życie pod osłoną publikacji innych autorów - wpisując adresowane teksty w komentarzach. Co dzieje się również pod Twoimi tekstami, a Ty jakoś nie reagujesz ..
avatar
Napisane, ale JAK! Ja lubię takie konstrukcje.
avatar
Czas jest najsprawiedliwszym sędzią wszystkiego: literatury, ludzkich dokonań, partii politycznych, rządów, sądów itd., itd.

Nic nie trwa wiecznie; PiS dzisiaj jest, a jutro już go nie ma: przyjdą nowi, młodzi, prężni, wychowani na prestiżowych uczelniach oraz na eleganckich salonach ludzie, przejmą stery - i życie potoczy się dalej.

Jeszcze będzie przepięknie!
Jeszcze będzie normalnie!

/Tilt/
avatar
Zauważmy - i należycie doceńmy - wręcz niebywałe zdolności szan. Autora
avatar
Literatura przez L - zawsze była społecznie /ergo politycznie/ zaangażowana. Każda nasza wypowiedź artystyczna - nawet w tak błahym temacie jak "kawa czy herbata?" - dotyczy jakichś istotnych ekonomicznie wyborów, a te nieuchronnie rzutują na nasze polityczne postawy.

Trzeba być strasznym ignorantem, żeby oczekiwać od Twórców, że to, co tutaj WAŻKIEGO napiszemy, będzie wyłącznie o pogodzie/modzie/miłości. Historia Wielkiej Sztuki fazę "art pour l`art" ma już dawno za sobą.

Nobla nie dostaje się za piękną słowną ekwilibrystykę. To jest n a g r o d a

ZA UNIWERSALNE PRZESŁANIE
avatar
Ooooooooo ..!!!!
© 2010-2016 by Creative Media