Go to commentsBo nasza miłość (piosenka)
Text 35 of 37 from volume: Tina Landryna
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2021-11-27
Linguistic correctness
Text quality
Views1261

Będę się kochać z Tobą 

Kochać epileptycznie 

Będę twoim zarazkiem 

W głowie psychicznym 

 

Bo nasza miłość 

Bo nasza miłość 

Jest urojeniem 

Głowy zaćmieniem 

 

Będę się z Tobą kochać 

I kopulować  

Będę różowe kwiaty przynosić 

Choć nie poprosisz  

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Każda miłość jest urojeniem, chociaż czasem pięknym.
avatar
Tina Landrynkowata mało, że się kocha, to jeszcze kopuluje. Hm... to musi nieźle wyglądać.
Tina, to nie jest dobry erotyk. Wszystko wywalone na patelni, jak nagi kotlet schabowy bez panierki.
Ale jeszcze jedno. Kochać epileptycznie...
To jest kopulacja połączona z drgawkami? No, chyba, że... orgazmus rzuca po ścianach, to wtedy drgawki są mile widziane, a poparte audiowzdechnięciem, nawet mogą wyglądać na prawdziwe, chociaż z moich obserwacji i wiedzy na ten temat wynika, że prawdziwy orgazm nie musi być głośny, a najlepiej widać go w oczach, ale z orgazmami, to podobnie, jak z pogodą... idzie na burzę, ale bez wyładowań, a czasami seks jest też piękny bez orgazmu, ale to tylko dotyka kobiet.
Sorry, że ja tak nie po LGBT-owsku. Nie ma przecież ani kobiet, ani mężczyzn, są tylko osoby z menstruacją, albo bez menstruacji. Podobno na tę teorię obłąkanej lewicowej bezpłciowości, autorka Harego Potera wpadła w taką wściekłość i tak "obtańcowała" ideologię LGBT, że dostała ochronę osobistą. Teraz nie jest ważne, co mamy między nogami, a raczej to, kim chcemy być, dlatego 16-letnia córka została chłopcem i podała do sądu ojca, który tego nie akceptował i wygrała sprawę, ale straciła ojca. A któż to jest teraz ojciec? Zwyczajny reproduktor nowoczesnych oszołomów.
Tina, jeżeli wiesz, jak wygląda prawdziwy orgazm, to postaraj się o lepszy erotyk, bo ten mi ani nie leży, ani nie stoi.
avatar
Sir-Theodor-von-Knoedel, powoli zaczynam się przyzwyczajać do twoich subtelnych i delikatnych komentarzy, widzę, że jesteś wyjątkowo wrażliwy dlatego o orgazmie nie porozmawiam z Tobą i czuję, że na taką edukację jaką bym mogła Ci zaproponować jeszcze nie jesteś przyszykowany, a kotlet schabowy wolałabym abyś odstawił-grozi rakiem jelita grubego :)
avatar
Tina, dziękuję za odpowiedź, ale ja jestem nieźle w temacie zorientowany i wystarczy, że przeczytam odautorski erotyk i mogę dużo napisać o życiu erotycznym twórcy erotyku, bo to nie jest trudne dla mężczyzny, który całe życie zgłębia psychikę i osobowość osoby z menstruacja (wymóg LGBT).
Było mi miło wpaść do Ciebie i poczytać o landrynkowym świecie Tiny.
avatar
Będę to z tobą robić, będę tamto

(patrz klasyczne w tekście obiecanki-cacanki)

- to znane wszystkim dorosłym tzw. dzielenie skóry na niedźwiedziu, gdy tenże jeszcze het! daleko w polu.

Staropolska mądrość głosi:

Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje :(

Zamiast tych czczych i tylko "na papierze" deklaracji, zacznij d z i a ł a ć.

Dzietność w Polsce /mimo mechanizmu 500 plus/ spadła w ostatnich latach do poziomu, który zagraża przetrwaniu Polaków jako odrębnego narodu
avatar
Za duże przerwy pomiędzy wersami - stała tendencja u wielu. Jednym ciągiem - należy.
Wykreślić ,,kopulować,, piosenka ta ma być fajna a nie kontrowersyjna lub prowokacyjna.

Ogólnie należy rozwinąć .....

Głos super .
© 2010-2016 by Creative Media