Go to commentsEGO SUM QUI SUM 4 (DE)
Text 255 of 255 from volume: A kiedy mi życie dopiecze
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2022-01-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1248

EGO SUM QUI SUM 4  (DE)


Obwohl mich Nächsten aus dem Leben drängen

Ich werde meine Freiheit nie verraten

Solange Sonne wärmt auch blaue Augen

Ich gehe mit den Sündern auf die Straßen


Weg Teufels Engste weg Verlierer Stimmen

Ich möchte leuchten wie freundlichste Drache

Seltsamen Vögeln sei so gütig Yahweh

Las uns doch machen was wir gerne machen




JESTEM KTÓRY JESTEM 4


chociaż mnie bliźni wypierają z życia

nigdy nie zdradzę mojej wolności

jak długo słońce rozgrzewa również niebieskie oczy

będę wychodził z grzesznikami na ulice


precz diabelskie lęki precz przegranych podszepty

chciałbym świecić tak jak ten dobroduszny smok

dziwacznym ptakom bądź miłościw Boże

pozwól nam czynić to, co lubimy czynić




  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Przyznać muszę że jestem pod wrażeniem wykonania, muzyki jak i niezwykle pasującego wokalu do tej dramatycznej sytuacji - filmu.
Niestety j. niemiecki znam słabo ale mimo to utwór robi wrażenie.
Wykonanie jest tak obiecujące że polecam by było bardziej śmiałe i otwarte.
Do mnie trafia mocno.
avatar
Hallo Rozar,

dziękuję za komentarz, który dodaje mi otuchy i mobilizuje do więcej.

Nigdy nie poświęcę wolności w imię tzw. solidarności społecznej. To droga do zamordyzmu i władzy bez kontroli.

Nie mogę śmielej ze względu na cenzurę i
konsekwencje. Oto co napisał do mnie YouTube:

"Manche Inhalte verletzen zwar nicht unsere Richtlinien, sind unter Umständen aber nicht für Zuschauer unter 18 Jahren geeignet. In solchen Fällen legen wir eine Altersbeschränkung für das Video fest. Diese Richtlinien gelten für Videos, Videobeschreibungen, benutzerdefinierte Thumbnails, Livestreams und alle anderen YouTube-Produkte und ‑Funktionen."

W tłumaczeniu:

"Chociaż niektóre treści nie naruszają naszych wytycznych, mogą nie być odpowiednie dla widzów poniżej 18 roku życia. W takich przypadkach ustalimy limit wiekowy dla filmu. Te wytyczne dotyczą filmów, opisów filmów, niestandardowych miniatur, transmisji na żywo oraz wszystkich innych produktów i funkcji YouTube."

To, co się (prawie) codziennie powtarza na europejskich ulicach, jest zbyt brutalne do oglądania na YouTubie dla dzieci i młodzieży!

A przecież wiele z nich w towarzystwie rodziców przeżywa ten koszmar na ulicach live i pomimo tego żadnemu politykowi nie drgnie powieka, żądając kolejnych restrykcji i szykan.

Niemiecka demokracja to tylko wypalony szkielet demokracji.

Przed świętami zatrzymany zostałem przez policję niemiecką, ponieważ niosłem flagę Solidarności.

To moja wierna przyjaciółka, wprawdzie niezbyt urodziwa, ponieważ w pierwszą noc grudniową stanu wojennego samodzielnie ją uszyłem i podpisałem.
Towarzyszyła mi na każdej demonstracji i wspierała w walce z ZOMO-wcami.

Po ponad czterdziestu latach znowu demonstrowaliśmy wspólnie w imię wolności i praw człowieka.

Serdeczności
© 2010-2016 by Creative Media