Go to commentsCafe UFO 33
Text 132 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-03-12
Linguistic correctness
Text quality
Views560

Prawdę powiedziawszy, nie miałem żadnych wiadomości z zewnątrz. Tu, w środku, było cicho, ale za murami trwała wojna. Mleczarz, co mnie wziął na bok, powiedział - Czesi weszli do Opola.

- Jak to do Opola? - Zakwestionowałem. Przecież Czesi nie mają żadnego prawa wchodzić do Opola. Poza tym nie wiem czy tam mają dobrego browara. Bo w Opolu byłem przejazdem, jeszcze jak żeśmy mieli zwiedzać stare miasta. To było jeszcze w podstawowej.

- Ano, nieprawda. Opole zawsze było trochę czeskie - Mleczarz rozglądnął się. I usunął się.

- No, niezgorzej - Pomyślałem se o czeskich czołgach, co mruczą przecież nie gorzej niż angielskie, boliwijskie, czy nasze.

- Muszem się rozmówić z Przeorem. Jak bronić naszego klasztoru - Naszła mnie nowa myśl.

Ale Przeor w tej chwili był zajęty. Modlił się o coś, chyba o nową saunę, bo z jego kaplicy dość mocno parowało.

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To kolejna /polska/ wersja "Zapisków wariata" genialnego Lwa Tołstoja
avatar
Tak patrzę na swój parkiet i klepki mam wszystkie zdrowe. To, że tematy takie a nie inne to jest wynik tego co się dzieje w świecie. Nie jest to normalne, to jest po prostu literatura na miarę naszych czasów. Ale czy w innych czasach chciało by mi się pisać? Jestem w tych czasach osadzony. Więc tego nie wiem. Pani Emilia wydaje się być osobą upoważnioną do pisania ocen, więc cóż mogę jeszcze dodać? Dariusz Szpakowski powiedział kiedyś, to było jeszcze w czasach gdy telewizja emitowała `Sportową niedzielę` - Nasza liga nie jest najlepsza na świecie, ale przecież wszyscy na nią czekamy. Jakoś tak powiedział. Czy to się ma do onego zapisu? Może jakoś ma.
avatar
Nie suponujmy wartości dodanych tam, gdzie ich nie ma. W moich komentarzach nie ma ani jednego słowa na temat Autora.

Nigdzie.

Jeżeli się wypowiadam, to wy-łącz-nie na temat tekstu
© 2010-2016 by Creative Media