Go to commentsCafe UFO 57
Text 157 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-03-27
Linguistic correctness
Text quality
Views545

Myślisz, że to takie proste, wchodzić na górę, jednocześnie schodząc w dół? Otóż nie. Ale można się przyzwyczaić. Tylko, że od takiego przyzwyczajenia może się nieźle popierdolić w głowie. I trzeba mieć wybitny talent, żeby się nie popierdoliło.

Generalni, jeśli bym już miał komuś dawać radę, ale powtarzam, nie jest to normalne, i każdy, kto wchodzi na schody, powinien się lepiej trzymać tej strony, którą dobrze zna. Bo inaczej to jest poznawanie, doświadczanie czegoś innego... Człek może się od tego zmienić. A wiem, że ludziska tego nie lubią.

No dobrze. Wystarczy tej filozofii, bo za chwileczkę sam się pogubię, i nie opowiem co było dalej. No więc idem se. Nie chcę przynudzać, krótko powiem, że na ścianach wisiały obrazy. A, czy to były ściany, i czy te obrazy były ruchome, czy nie - Starałem się nie zwracać za bardzo uwagi. z tych onych względów, o których wcześniej wspomniałem.

No dobra. Przejdźmy do konkretów, bo na to wszyscy czekają. Na samym dole, to znaczy na samej górze - Nie wiem za bardzo jak mam to powiedzieć - Spotkałem wampira. Co to jest wampir nie będę tłumaczył, bo każdy kto ma telewizor w domu, wie, że to jest ten ktoś, kto kradnie prąd.

I ten wampir, powiadam wam, a nie jestem aż taki agresywny żeby od razu mu wypierdolić w kły, mówi tak. - A teraz cię zjem. No i dopiero wtedy, jak to usłyszałem, to mu wyjebałem. Prosto w ryj. Nie mogłem go co prawda zabić, bo wampir to już jest zabity w momencie kiedy się pojawia, więc tylko, powiadam, urwałem mu łeb. Lichy był. Żeby tak od jednego strzału od razu odpadał łeb? I krwi tam w ogóle nie było. Jakiś głodny był, czy co. Cóż, powinienem się tego wstydzić, że tak potraktowałem tego admiratora Rh plus, ale nie miałem innego wyjścia. Jakbym go nie zajebał, to ja miałbym kłopoty. Wił się, ale klapł. Nie, zdecydowanie nie był bohater. Szarpnąłem za kapotę. Jeden z drugim pomyśli - Żeby go okraść. Co to to nie. Po prostu byłem ciekawy czy on tam jeszcze przejawia sobą jakieś życie. Żebra na wierzchu - Zdechlak. I co on kurwa myślał? On do mnie?

Znalazłem wreszcie gniazdko. Podjechałem autem. Włączyłem. I cały ten jebany pejzaż, razem z tym kościołem - Zniknął. To znaczy przemienił się w jakiś eter. Zatankowałem do pełna.

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Chciałbym się jeszcze odnieść do tego, co było na morzu. Jak się łowi Głuparę? To się może komuś przydać. Głuparę się łowi na ptaka. Wyjmujesz ptaka i kusisz ją normalnie tym ptakiem. A to tam, a to tu, takie wihajdło. Żeby wiedziała że jest przynęta przygotowana. I ona wtedy się do ptaka zbliży. Wtedy trzeba ją jebnąć w łeb. Jak kto umie, i ma ptaka konkretnego, to uderzenie w łeb jest wystarczające. A jak nie, to trzeba poprawić. Głupary się nie smaży. Inna rzecz. Jak tak płyniesz, to zaczynasz sobie przypominać. Po prostu nie ma nic lepszego do roboty. Ale, jak tak sobie przypomniałem, że mógłbym nie wsiąść do pociągu, nie pić w nim z Ufokami, albo jakbym nie wsiadł na statek, albo, jakbym nic nie robił - To by wszystko było to samo. Byłbym dokładnie w tym samym miejscu. Bo gdzie się nie obrócisz - wszędzie jest materia. Znaczy się budulec. Nie wnikajmy. Nie żałuję że nie wziąłem udziału w quizie, bo musiałbym się teraz spowiadać tej Krokus. Nie żałuję że nie zostałem na wyspie, bo, małpy były fajne, ale śmierdziały. Nie trzeba żałować. Może tak się z początku komuś wydaje, ale to już zupełnie inna historia.
avatar
Nie chce mi się komentować ,bo do tych bzdur ,ciężko znaleźć jakiś komentarz.
avatar
Idź się najpierw wysraj. Tylko dla odmiany użyj dupy.
avatar
Ty dla odmiany jak coś piszesz użyj mózgu ,jeśli masz :)
© 2010-2016 by Creative Media