Go to commentsCafe UFO 66
Text 166 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-04-04
Linguistic correctness
Text quality
Views545

- MUSISZ ZAWRÓCIĆ I POJECHAĆ DO SOSNOWCA - Odezwał się jakiś konkretny głos.

- Po co? - Warknąłem. - Co ja tam będę robił?

- NA MIEJSCU DOSTANIESZ DALSZE INSTRUKCJE. SPOTKAMY SIĘ W CAFE UFO, MASZ DO WYKONANIA WAŻNE ZADANIE KTOŚ MUSI JE WYKONAĆ.

Byłem otoczony. Ja wiem co te Ufoki kombinują? - Do Sosnowca? - Zastanowiłem się. Kiedyś miasto węgla i stali. Niewiele wiedziałem o tym miejscu.

Ale nic więcej nie powiedzieli. Powoli zaczęło cichnąć za oknem. Rozjaśniło się. Statki oddaliły się. Kłębiły się chmury, a UFO znikało w nich.

Stanąłem. Pogmerałem po kieszeniach, aż znalazłem paczkę papierosów. Zapaliłem.

Nie wiem, co mnie dalej czeka - doszedłem do konkluzji. Nie wymagała ona jakiejś większej inteligencji. Wcześniej też nie wiedziałem.

- Może to jest ta moja Antarktyda - Pomyślałem. Kapitan będzie musiał poczekać. Gdzieś tam jest we świecie. Okręt płynie. Co prawda chciałem pomóc, ale może mógłbym także zaszkodzić.

- No dobra - Zawróciłem auto.

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Sosnowiec. Miasto na południu Polski. Położone na Wyżynie Śląskiej. Najstarsza wzmianka o osadzie z terenu obecnego Sosnowca pochodzi z 1123 r.
avatar
Z taką wyobraźnią można inaczej patrzeć na świat, a najlepiej tworzy się, gdy nikt nie patrzy . Pozdrawiam
avatar
Na pewno wyobraźnia pomaga dostrzegać różne niuanse. Dziękuję za uwagę.
© 2010-2016 by Creative Media