Go to commentsKurze jaja i teoria względności 8
Text 232 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-06-03
Linguistic correctness
Text quality
Views571

Jest w człwoieku jaka złość. Na samym dnie, tam gdzie spoczywa, co? Pamięć. Pamięć spychana zdarzeń złych. Takich co mówili ci żeś zły. Bo innego nie widzę. Jeśli istnieje jakaś karma, to musi mieć związek z tymi, co cię napierdalają. A może nawet nie napierdalają, po prostu nie wiedzą co czynią. Mając do czynienia z istotą boską, taką co się dopiero narodziła. albo taką, co się dopiero narodzi.

Jeśli chodzi o matkę, to motyw odrzucenia narzuca się w sam raz, znaczy wtedy kiedy ciało odłącza się od onej matrycy. To samo w sobie może wywołać już afekt. Jeśli tam, gdzie cię czekają nie przyjmie cię miłość. A co to jest miłość, to każdy chyba wie. To jest to coś co cię nie woła. Nie każe. I nie karze. Nie ukarać kogoś. I nie ukazywać mu zła. Wewnętrzny kosmos. Nie bij po łapach nauczycielu, bo potem może być za późno. Bo całę to życie przeleci i nie będziesz wiedział ilu poszło na terapię z wybaczaniem, gdzie jesteś ich bohaterem. Każdego dnia. Nieuświadomionym. Płaczący ludzie. Dorośli. Jak małe dzieci. Oficjalnie dowiadują się. A potem muszą wybaczać. To nie jest takie proste.

Wyżygałem się.

Elegant był jak Anioł.

Stał nade mną i nic nie mówił. Zadarł głowę, jakby przyjmował zamówienie. Na życie.

Kury gdakały. O czym gdaczą kury? Niby o niczym. Ale ta złość mi przeszła.

Przypomniałem sobie pewnego człowieka, który sprzedaje kurczaki z rożna.

Ja pierdolę - BŁEEEEEEEE!

Nigdy już nie zjem kurczaka.

I tak sobie myślę, że my ludzie też jak te kurczaki. Biegamy, udając damy, czy huzarów, czy innych naukowców. Żeby potem komuś służyć jako ofiary własnego dojżewania.


Kelner, już nie tak bardzo elegancki, podniósł mnie. Pomógł się umyć. Podzękowałem mu.

- Karma - Powiedział.

- Karma - Odpowiedziałem.

koooo koooo koooo

Zaniósł mnie do kurnika i położył na słomie.

- Tutej se odpoczywaj.

Przykrył mnie derką, a potem, tak żeby mnie miło ukołysać do snu, puścił mi na projektorze `Czterech pancernych`. Co prawda miał inny zamiar, bo następny w kolejce był `Kabaret` z Lisą Minelli, ale, powiada - To za mocne. Tak jak dla ciebie, jak i dla kur.


Obudziłęm się następnego dnia. Włąściwie to nie byłem pewien, czy jest dzień czy noc. W kurniku było ciemno, kurki jeszcze nie były pobudzane do dnia. Ale czułęm się wypoczęty, tak że musiałem przespać ogrom czasu.

koooo koooo kooo - Cichutko kury puszczały w eter znaki życia.

Tak, to musiał być dzień.

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jaki rodzic płodzi dzieci po to, żeby je p9rzucić? To już parocentymetrowy konik morski więcej ma serca!
avatar
Po odpowiednim telewizyjnym przygotowaniu i tym samym pracy organicznej nie byłbym pewien wyniku referendum wśród drobiu, co do przyspieszenia terminu świąt. Indyki są za.
avatar
Zapomniałem o ocenach.
avatar
Dobra, ch... z błędami. Nie wierzę, zamierzone.
avatar
Skoro

my ludzie też jak te kurczaki biegamy, udając damy czy huzarów, czy innych naukowców, żeby potem komuś służyć jako ofiary własnego dojrzewania,

TO gdzieś jest tego jakieś źródło. Jakie?

Kluczem do zdrowia psychicznego Polaka /kurczaka małego i dużego/ jest starożytna myśl, że miłość

NIE KAŻE

i

NIE KARZE,

bo to nie wojsko!

Nie bij po łapach, nauczycielu, bo potem z całą pewnością nie tylko może być, ale i JEST już grubo za późno.

(patrz idea przewodnia)

Kurczaki kochamy już w matczynym/ojcowskim łonie.

JEŻELI ICH NIE KOCHAMY,

/KAŻEMY IM i JE KARAMY/

TO LĄDUJĄ W OKNACH ŻYCIA, W SIEROCIŃCACH, NA ŚMIETNIKU, W WARIATKOWIE I NA MARGINESIE
avatar
Co czwarte szkolne dziecko kurczę w Polsce ma problemy psychiatryczne! Co czwarty dorosły Polak jak nie pije, to jest hazardzistą czy jest jak Japończyk pracoholikiem albo przykleił się do wyświetlacza
avatar
- Kooo, kooo, kooo! - cichutko kurki w eter puszczały znaki życia.

(patrz obraz kliniczny tego, co się z nami wyprawia)

Dlaczego już biskup Ignacy Krasicki (1735 - 1801) pisał bajki o zwierzętach

??
avatar
A dwa tysiące przed naszym wielkom "Biskupem wśród poetów i Poetą wśród biskupów" był przecież grecki, na całym świecie znany bajkopisarz Ezop z Frygii, który napisał dla nas potomnych memento:

"Kto ma wielu wrogów, w potrzebie nie znajdzie ani jednego przyjaciela!"
© 2010-2016 by Creative Media