Go to commentsPodłoga, niebo.
Text 255 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrebiography & memoirs
Formprose
Date added2022-07-08
Linguistic correctness
Text quality
Views403

Coś wam powiem, moi mili. Po pijaku się nie takie rzeczy robiło. To komentarz do oficjalnych zapowiedzi o zwrot Alaski, o czym donosiła dzisiaj prasa.

Nie wiem, czy tam po drugiej stronie jeszcze ktoś jest, w sensie czytelnik, ale jestem komuś winien ten tekst, będzie o podłodze, leżeniu i wznoszeniu się ku niebu.

Rebirthing. To taki nurt bazujący na oddychaniu. Prawidłowym oddychaniu. To uwaga dla tych, co nie dbają o oddech, albo nie wiedzą że istnieje coś co jest prawidłowym oddychaniem. Ok, na razie radziłbym po prostu oddychać, tak jak się da. To podstawa.

W Rebirthingu brałem udział w latach 2001 - 2012. Mam na myśli udział w sesjach oddechowych, organizowanych przez SRP. Narosło wokół tego dużo mitów, więc chciałbym przedstawić swoją wersję wydarzeń. I opowiedzieć, jak to jest kiedy się oddycha prawidłowo.

Wcześniej, przez jakieś 10 lat nadużywałem alkoholu i generalnie prowdziłem bardzo niezdrowy tryn życia. Mogę powiedzieć, że Rebirthing uratował mi życie. A na pewno dał podstawę do tego, żeby uwierzyć w sens.

Skoro wyjaśniłem że nie będzie o polityce, tylko o życiu, kładę się spać. Bo to i tak jest za wiele powiedziane. Żeby prawidłowo oddychać, niezbędne jest powietrze.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Takim że ja znudzony. Czym? Najwyższym poziomem rozwoju, który na tym świecie nazywa się komedia.

Nie szukaj, to ja to napisałem. Najmłodszy student Arystotelesa.

A imię jego róża. Wiecznie wzdycha. Wiecznie się kołysze. Dopóki jest świat. Przestrzeń i powietrze.














A to wszystko był żart.
avatar
Albo będziesz korzystał ze swojej własnej klapy bezpieczeństwa, zwanej instynktem

- jaką od powicia posiada każde nawet najbardziej niepełnosprawne dziecko -

albo

już za swego żywota

pójdziesz na przemiał i/lub na przecier.

Płuca masz nie po to, byś przez nozdrza wziewał dym, fabryczny smog czy inne jeszcze proszki.

O D D Y C H A J czym Bozia dała
© 2010-2016 by Creative Media