Go to commentsTwierdzenie Dobrozmianowe
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2022-12-01
Linguistic correctness
Text quality
Views343

Twierdzenie Dobrozmianowe


Prawdopodobieństwo wskazania na Prawo i Sprawiedliwość jako reprezentanta preferencji wyborczych jest odwrotnie proporcjonalne do ilorazu inteligencji oraz potencjału intelektualnego.


Dowód:


Odsetek wśród członków (4017) Mensa Polska - 0,175 % czyli jeden na mniej niż pincet.


Odsetek wśród środowisk akademickich (badanie reprezentatywne) - 5,3 % czyli jeden na dwudziestu.


Odsetek wśród studentów (badanie reprezentatywne) - 6,7 czyli jeden na piętnastu


Odsetek wsród osób z wykształceniem podstawowym lub bez (badanie reprezentatywne) - 87 czyli jeden na dziewięciu, ale dla PiS!


Naddatek:


Wykluczując autorów brodzących w patriotycznej krwi i producentów tryptyków smoleńskich, jakoś nie dostrzegam wyborców PiS w literaturze i poezji, bo Waldemar Łysiak chyba też już nie teges? Aha, jeszcze Joanna spod krzyża.


W kinie i teatrze też pisowska posucha. Proszę mi tu listę pierdolnąć jak bardzo sie mylę?


Zdaje się, że kultura i sztuka się PiS nie ima. No, chyba, że za dobre pieniędze.


Nauka i wiedza identycznie.


I teraz tak:


Albo to żerowanie na głupcach, albo to głupcy żyrują!


Ta spółdzielnia uwłaszczeniowa. Przypał i Siara.



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wyniki rewelacyjne, ale tego można było się spodziewać.
Legionie, już wielokrotnie Ci wskazywałem, że jeżeli "że" występuje w konstrukcji: mimo że, chyba że, dlatego że, to przed tym że nie stawiamy przecinka, a przed słowem poprzedzającym. A Ty nadal stawiasz i tu, i tu. Ponadto zawsze stawiamy przecinek przed: czyli. I jeszcze inne drobiazgi.
avatar
narcystyczny malkontent
~~
Kamień węgielny pod "dobrą zmianę"
wmurował kiepski w swym fachu majster
- budowla pęka i żaden klajster
tu nie pomoże .. ma przechlapane*

Już kilka dekad, jak zwodzi ludzi
ten sam bajerant, z jadem w swej ślinie
- lecz pewno kiedyś go nie ominie
krata za oknem, gdy się przebudzi ..

Tego mu życzę z całego serca
- boć to jest kłamca, błazen, bluźnierca ..!!!
~~
Dobromir
avatar
- dopisek:
nie mam nic wspólnego z minusami dla komentarza janko
avatar
Mówił mi dzisiaj Legion w Pelplinie,
że te minusy stawiają świnie.
avatar
Dlaczego nie jestem zdziwiony tymi wynikami?
Niemniej elektoratu PiS z takimi intelektualnymi możliwościami jest po prostu dużo.
To jedna z wad demokracji.
Na tysiąc żuli przypada jeden profesor.
avatar
Prawda stara jak świat: Im głupsze społeczeństwo, tym łatwiej je zmanipulować.
© 2010-2016 by Creative Media