Go to commentsZabagnione sumienie, czy prostackie tchórzostwo?!
Text 107 of 255 from volume: miszmasz 2
Author
Genrenonfiction
Formdrama
Date added2023-03-03
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views317

~~

Kilkuset policjantów ochrania spotkania Jarosława Kaczyńskiego, które odbywają się w całej Polsce. Policja odmawia podawania konkretnych danych, mimo że wnoszą o nie parlamentarzyści w trybie kontroli poselskiej. Wirtualnej Polsce udało się ustalić, że partyjne spotkanie prezesa PiS w Chojnicach w grudniu 2022 roku zabezpieczało prawie 300 policjantów.

źródło:

https://wiadomosci.wp.pl/setki-policjantow-ochrania-partyjne-spotkania-prezesa-pis-posel-ko-policja-zataja-dane-6870968644749920a


~~

Braki kadrowe to problem, z którym garnizony policji w całej Polsce mierzą się od lat. Trudnej sytuacji nie poprawia rekordowa liczba wniosków o odejście ze służby.

źródło:

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-03-02/brakuje-policjantow-garnizony-w-calej-polsce-prowadza-nabory/


~~

Ukochany Zbawca*, wódz* picpatriotów .. a tu taki cykor!

.

Wymaganiami w stosunku do ochrony swojej osoby naraża / ułatwia wielu złoczyńcom czynienia szkody innym współobywatelom i na dodatek obciąża Skarb Państwa - czyli nas wszystkich - wielomilionowymi kosztami z tego tytułu.


Kiedy wreszcie suweren - czyli my wszyscy - przejrzy na oczy, właściwie oceniając całokształt postępowania tego, największego szkodnika Polski od roku 1980 ..?!!

~~

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media