Go to commentsdojarze z zbankrutowanej obory
Text 255 of 254 from volume: okolicznościowe
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-10-19
Linguistic correctness
Text quality
Views253

~~

Śmietanki do zebrania sporo pozostało

- a tym od dojnej zmiany przecież jeszcze mało,

więc pragną nadal zbierać pożywną wciąż masę.


Dla Polski są slogany - oni czerpią kasę

dla siebie, by korzystać z owej przez lat wiele.


To nic, że co niedzielę bywają w kościele,

ukazując gawiedzi swą pobożną postać

- z swoim bóstwem Mamoną nie mogą się rozstać.


Tak oto pozoranci moralności w czynach,

malują wciąż obrazy w ich zmierzchu godzinach ..

~~

obrazek z sieci


  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jaśnie oświecony Pan Dobromir wyzywa elektorat PiS - u od ciemnego luda, a tu taki babol(patrz.tytuł eseju :)). Wróć! To zapewne wina szybkiego pisania na klawiaturze. Tak zwykli z reguły czynić niedouczeni i wyszczekani prostaczkowie. Własną ułomnością intelektualną obarczać przedmioty nieożywione. Bo tak najprościej, a i adwersarza łatwiej obłaskawić. Ale pewnie zaraz przyjdzie Legion obdzieli utwór orderami i zacznie pisać peany na jego cześć. Spoko. Przecież można klepać do oporu Tósk. Bo liczy się co autor miał na myśli, a sposób w jaki to robi nie ma żadnego znaczenia. Miłego weekendu życzę.
avatar
ZOIL
~~
No, cóż - zapewne najpierw mielesz jęzorem, a dopiero potem zastanawiasz się nad sensem swojej wypowiedzi ..

(..) z tym Wehrmachtem to lipa, ale jedziemy w to, bo ciemny lud to kupi - Jacek Kurski o .. elektoracie PiS
~~
avatar
Twój wywód dowodzi jedynie słuszności mojego stwierdzenia tyczącego się zgnilizny moralnej ciągnącej się od lewa do prawa polskiej sceny politycznej. A co ty kurwa myślisz, że Kierwiński wraz z Nitrasem chodzą teraz po domach swoich wyborców i wręczają im jak za Gierka pończochy i kwiaty? To jak to ma być pytam? W uszka wpada jedynie pogarda PiS - u do motłochu, a Platformy już nie? Acha już kumam. Pierdolenie Belki o szybkich nogach kłamstwa miało na celu odciągnięcie betonu od Kaczyńskiego. Bo z Platformersami już się nie da. Oni wszyscy jak Seweryn - Champions League polskiej inteligencji.
avatar
Wywołany do tablicy - jestem!

Najsampierw nominacja do Orderu Animalnych pierwszej klasy dla Dobromira za uporczywe strumienie uryny zalewającej PiSuar. Gratulacje!

Tera pean na cześć Dobromira:

Dobromirze złoty!
Nie oszczędzaj hołoty!
Opróżnij swój rezerwuar
na przenajświętszy PiSuar!

Pan Giertych już się zbliża,
już puka do ich drzwi!
I choć Temida nie jest chyża,
jej imię słodko brzmi!
O, szczęście niepojęte!
Pan Giertych uknuł plan:
wszystko zostanie wzięte,
gdy gnom nie odda sam!
avatar
Ten od *proboszcza, co się zbliża*
- Pawełek Kukiz stracił swój wizaż ..
Chociaż go u mnie nie miał dobrego
- piosenkarz marny Jarka kolegą ..
avatar
Legion:

Inteligentny z ciebie człowiek, perfidny i wyrachowany jak ten ryży chuj co Polskę w sercu nosi. Nie wyprowadzisz mnie z równowagi graniem na moich emocjach. Zrobiłeś avatar z okładki płyty Mercyful Fate i myślisz, że rozsierdzisz ZOILA :)? Prędzej Kołodziejczak pokaże faka Amerykanom i Donek wagony dutków z Brukseli sprowadzi. Spokojnego weekendu.

PiS jest dziki
PiS jest zły
PiS ma bardzo ostre kły
Kto zobaczy wszę Rydzyka
Ten na drzewo prędko zmyka

Tak na koniec, aby pozostać w temacie portalowej poprawności politycznej. Może i ja niedługo dołączę do zacnego grona emerytowanych propagandystów Publixo. Penis wie. PS. PiSuar ode mnie zajebałeś bez pytania :).
avatar
ZOIL - dowody świadczą o tym, że jesteś po prostu nieopierzonym jeszcze, młodziutkim kaczorkiem.
Odniosę się tylko do Twojego stwierdzenia - cytuję - "PS. PiSuar ode mnie zajebałeś bez pytania" .. Otóż miano PiSuar jest w użyciu od wielu .. wielu lat, czyli zapewne od powstania tejże sekty, a i ja sam użyłem je już zapewne setki razy ..
avatar
Dobromir:

Człowieku płyń! Takiej ciemnej masy jak ty kurwa próżno szukać nawet w pierwszych ławach coniedzielnych mszy. Piszesz te swoje wierszyki od rana do wieczora w przerwach pomiędzy wiadomościami TVN - u i myślisz, że naprawisz świat? Niedługo(z racji swojego wieku)pierdolniesz w kalendarz kończąc swój marny żywot i tyle. Na twoje nieszczęście dodam, że może nawet dół wykopie tobie grabarz głosujący sukcesywnie na PiS. Przejebane nie?
avatar
ZOLL - brawo Ty!!! .. PiSkatolicki pajacu - dziękuję za komentarz, lecz uważaj na zwieracz, bo już chyba popuszczasz w gatki ..
avatar
ZOIL - jeszcze tylko dodam, że Twoje śmierdzące łajnem komentarze się już skończyły pod moimi publikacjami - po prostu zablokowałem możliwość wejścia trolla pod moje teksty - żegnaj!!!
© 2010-2016 by Creative Media