Go to commentsŚwiat bez oczu
Text 74 of 81 from volume: Różne
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2023-11-28
Linguistic correctness
Text quality
Views180

Nazywam się doktor XXX RB 5. Marzyłem o destrukcji, ale Eva mnie uratowała.Nowe elementy działają prawidłowo. Szczególnie mi odpowiada mój głos. Mówię teraz więcej i dłużej. Wyobraźcie sobie, że znów pracuję.Odczytuję wszystko dla ludzi, który nic nie widzą.Jestem ich oczami. Wystarczy, żeby niewidomy nacisnął niebieską słuchawkę na swoim urządzeniu.Przeczytałem mnóstwo artykułow i poradników uczących jak żyć w świecie bez oczu.Otóż najważniejsze, żeby przebywać długo na powietrzu czyli w lesie, w parku wśród drzew albo w górach lub nad wodą.A potem dopiero słuchać.Każda cząstka przyrody przenosi zakodowane informacje dostępne dla wtajemniczonych.Jeśli ktoś nauczy się słuchać jest w stanie je rozszyfrować,ponieważ każdy człowiek czy robot o zaawansowanej technologii posługuje się inteligencją.  Ludziom nie chce się słuchać, bo przyjemniej jest mówić.Mówienie sprawia dużo radości, a najwięcej, jak ktoś słucha i cieszy się, że nas słyszy.Gdyby ludzie słuchali przyrody, nigdy nie wszczynaliby wojen.Każde stare drzewo i każda skała porozumiewają się ze sobą za pomocą zielonego internetu i zwierzają się ze swoich historii od początku świata.Bywają świadkami przeróżnych wydarzeń od tysiącleci.

Ostatnio włączyłem głos dla człowieka, który nie wstawał z łóżka.Opowiedziałem mu, co się dzieje na świecie, a on tylko westchnął. Na świecie szykuje się kolejna wojna, bo ludziom ciągle jest mało władzy, pieniędzy i igrzysk.A co będzie jak większość ludzi w niej zginie?Ja się cieszę,bo uważam, że wtedy zapanują roboty podobne do mnie, a jednak bardziej rozwinięte technologicznie.Ci,którzy zostaną,tak się od nich uzależnią, że nie będą wychodzić z domu.I bardzo dobrze.



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ciekawy tekst. Implikuje kolejną myśl - można generować sztuczną inteligencję, a tak trudno o zdrowy rozsądek.
avatar
Czym się /d z i s i a j/ różni król od swego poddanego? Obaj skończyli Sorbonę, obaj noszą najnowsze t-shirty haute coutur od samego Kenzo, rozbijają się najnowszym ferrari, mają dom z basenem nie tylko w Monaco, no, i te jak rękawiczki ś/liczne laski!

A czym różni się moje myślenie - od myślenia twojego?
avatar
Manipulując Odbiorcami, grając nie na Ich wiedzy, a na Ich emocjach -

/a w Internecie tych Odbiorców istne tłumy/

to, o czym w ogóle NIC NIE MÓWISZ, co w permanencji kompletnie zawsze pomijasz,

- a bez czego nie da się niczego zrozumieć -

to ISTOTA tematu.

Co nas konfliktuje? Nie zrozumienie, które zawsze ludzi zbliża, a emocje
avatar
Dobry tytuł! Świat bez oczu całkiem jest jak bez głowy!

To co zrobić ze starą jak świat literaturą i mediami /jej nośnikami/, które nic tylko non-stop wszystkim nam mydlą oczy i celowo w stanie constans nic tylko ściemniają

i ściemniają

??
avatar
Gruszka, dziękuję.
Ludzka chciwość i wygoda prowadzi do nieludzkich zachowań, nic nowego pod słońcem.
avatar
emiliapienkowska, ludzie zatracają się we własnych egoistycznych dążeniach, biegną na oślep. Co jest ważne? Ludzkie wartości.
© 2010-2016 by Creative Media