Go to commentsDziecinna wyliczanka
Text 78 of 81 from volume: Różne
Author
Genrefairy tales
Formprose
Date added2024-01-03
Linguistic correctness
Text quality
Views150

Dzieci krążą w kółeczku przodem do środka koła, a wywołane dziecko odwraca się tyłem. Po chwili dzieci maszerujących tyłem do środka koła jest coraz więcej i więcej.


Ola wyjeżdża, hen, w szeroki świat,

ale mama bardzo płacze, że już Oli nie zobaczy!

Ola, odwróć się!


O, co tu chodzi? Jak zarobić, żeby się narobić. Drżyjcie banki, bo oto szlachetni ludzie zdradzili łatwy sposób zarabiania grubych miliardów! I to wszystkie na antenie TV w programach na żywo! Może się tylko wygadali niechcący, a może chcieli się podzielić kasą?

Najpierw Hubert, potem Agata, a następnie kolejni celebryci odwracają się, a raczej ktoś ich odwraca, bo wkrótce ich pożegnamy. Oni znikną, bo wydali wielki sekret.W międzyczasie Jan, zanim rzekomo odszedł z tego świata, zdradził jaki tajemniczy specyfik go wyratował z bólu i choroby.Wystarczy kliknąć w link,zajrzeć na stronę, gdzie aż się roi od komentarzy zachwyconych klientów.No,ma się rozumieć, że program na żywo musiał być przerwany. Myślicie, że zadzwoniono z prokuratury? Otóż nie, podobno z tego banku, który szerują  celebryci z żądaniem przerwania programu. Oni też to oglądają?! A rzeczona Agata czy Hubert. Andrzej po kolei odchodzą od nas i będzie nam ich bardzo żal, bo co oni teraz zrobią po zdradzie wielkiego sekretu? To już nie tylko wszystkie apteki zbankrutują, ale światowe banki, wszystko, a my, kochani,będziemy się rozbijać drogimi autami, i codziennie spożywać kawior!


Dlaczego wyliczanka? Bo tylko patrzeć,aż inna gwiazda zechce zdradzić sekret zarobienia milionów albo wyleczenia z ciężkiej i nieuleczalnej choroby.To już nie będą okulary przeciwdepresyjne ani żaden podobny bzdet. Może wreszcie ktoś zdradzi jak się zostaje rockefellerem w świecie wielkiej polityki? Wystarczy znać link.


  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jak się zbija majątek w świecie wielkiej polityki? Dzięki niejawnym koneksjom. Wystarczy mieć tam kumpli.
© 2010-2016 by Creative Media