Go to commentsLimeryk IX
Text 11 of 14 from volume: Drobiażdżki
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2011-02-06
Linguistic correctness
Text quality
Views2768

Czterdziestu skośnookich z Kitaju

Wpadło z wizytą do Biłgoraju

Cieszą się piękne damy

To, co mamy, im damy

Demografii wyż wieszczę w tym kraju

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ja jednak dobrze oceniam Pani limeryk. Radziłbym jednak zwrócić uwagę na zgodność jambów w poszczególnych wersach (1,2,5 oraz 3,4). Proponuję kontynuację tej formy. Pozdrawiam.
avatar
Troszkę się zagalopowałem, pisząc o zwróceniu uwagi na zgodność jambów. Przepraszam, ona jest super. Myślałem natomiast o zbyt długich wersach 1,2 i 5. Ponownie proponuję kontynuację oraz powtórne przeczytanie moich limeryków, no moze z wyjątkiem tych już ocenionych. Pozdrawiam.
avatar
Limeryki to dla mnie zabawa słowem, nie twórczość. Skupiam się na prozie. Biorąc pod uwagę, że limeryk nie jest formą ściśle skodyfikowaną, nie ma nad czym załamywać rąk.
Opublikowałam je dlatego, że na Publixo zrobiło się w pewnym momencie podniośle i dostojnie - mnóstwo grzebania w duszy, rozdrapywania nieszczęść, refleksyjności, mokrych oczu i złamanych serc. Niewiele satyry i humoru.
Nie mam zamiaru więcej publikować limeryków. Piszę je dla siebie i ku uciesze towarzystwa. To mi wystarczy.
Oddaję Ci, tu, na Publxo, palmę pierszeństwa w limerykanctwie.
Pozdrawiam
Kasia
© 2010-2016 by Creative Media