Go to commentsPrzed życiem zapoznaj się z treścią ...
Text 1 of 2 from volume: Egzamin z niedojrzałości
Author
Genrebiography & memoirs
Formprose
Date added2012-10-20
Linguistic correctness
Text quality
Views2223

I znów to samo. Siedzę i czekam. Na Niego ,na szczęście na cud? Tym razem również na pociąg. Przynajmniej noc jest dość ciepła. Zobaczmy ,co kryje moja torebka. Niestety, brak gazet, kalendarza, ulotek- czegokolwiek, czym można na chwilę zająć ręce i umysł. Czyli godzina-sto lat samotności. Myśl o czymkolwiek- plotki, pudelki, kto z kim i dlaczego, modny kolor paznokci w tym sezonie. Nie roztrząsaj swojej drogi, sensu , celu, dlaczego właściwie z nim jestem-nie jestem, dlaczego tak nie inaczej. To skomplikowane. Pędź nawet jeśli nie masz gdzie, bądź wiecznie zajęta, wypełnij wszystko co puste pozorną sytością. Dom? Przekręcam klucze, pusto i ciemno. Szybko, zanim przyjdzie zbędna refleksja, weź aspirynę na wszystko. Zapal światło na ciemność, radio na samotność i wypij kieliszek wina na niepewność. Czas do łóżka, laptop na brzuchu. Kaśka pisze :`Hej co tam ?` Wszystko ok, nie może być inaczej. :) przyklejony do twarzy. Czas na sen, dryń dryń. Już rano? Och, spóźnię się. Kawa. Kostium. Makijaż sceniczny. Mogę iść. Pędzę, szybko na dworzec. Przedział dość pusty, tylko jakiś mężczyzna. Szczera twarz z miłym uśmiechem pyta o godzinę. 6.46. Dokąd jedziesz? X. Ja też! Może umówimy się na kawę? Nie, niestety, nie mam czasu, muszę wyprowadzić rybki na spacer. Miejsce docelowe, miło było poznać, do zobaczenia nigdy. I biegnę przez stację, przeskakuję stopnie, a życie z uśmiechem mija mnie idąc w przeciwnym kierunku.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Przed u/życiem zapoznaj się... (patrz nagłówek miniatury prozą - dziennika?/pamiętnika?).

Ano, tak, zapoznaj się koniecznie. Z instrukcją obsługi/z ulotką/z radami ciotki Klotki/z księgą ksiąg - tylko... kto by tego słuchał i kto to czytał, skoro the show must go on??
avatar
Świat jest dokładnie taki, jaki jest w twojej głowie: kominiarz go widzi z wysokości komina, rybak z poziomu kutra, pani zza biurka - zza biurka, stary dziadek - zza firanek.

Żeby wyjść z pułapki własnego umysłu, musisz skończyć co najmniej kilka fakultetów, mieć kilka hobby i robić wiele r ó ż n y c h rzeczy "jednocześnie": grać na ukulele, ćwiczyć jogę, studiować entomologię, pracować na wysokościach, chodzić do teatru, uprawiać kaktusy, czytać amerykańską prozę etc., etc.
© 2010-2016 by Creative Media