Go to commentsPanna z Sobótki
Text 91 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2012-11-11
Linguistic correctness
Text quality
Views4809

Panna z Sobótki


Zalotna panna z Sobótki

Nosiła fraczek króciutki,

Stringi, staniczki,

Minispódniczki,

Móżdżek też miała malutki.


  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Chriss, dziękuję bardzo za inspirację.
avatar
Współczują Panu, szczerze. Czy Pan nawiązuje do "Czerwonych paznokci?" Pan pamięta jak usunąłem kiedyś wiersz z pana komentarzem? Czy pan też usunie ten komentarz?
avatar
Świetny limeryk! Ciekawy obrazek panienki.
avatar
świetny! :)
avatar
Panie Pstro, czyli, jak wyczytałem przy tekście "Prolog", panie Piotrze Starks. Nie usunę tego komentarza, gdyż jego właściwie nie ma. Przecież stwierdzenie: Współczuję Panu, szczerze. Czy Pan nawiązuje do "Czerwonych paznokci?" (pisownia oryginalna) nie jest żadnym komentarzem. A nie uczynię tego przez szacunek dla innych komentujących. Ponadto nie przypominam sobie, bym kiedyś komentował pana wiersz, chyba że jest to kolejne pańskie wcielenie.
A współczucia od pana żadną miarą nie oczekuję.
avatar
Podobno małe jest piękne, więc o co chodzi? Świetny!
avatar
Do Medicus. Bardzo dziękuję za komentarz i wyjaśnienie. Ja co prawda wiedziałem, że mózg spełnia inne funkcje niż móżdżek, ale chciałem, żeby wszystko było miniaturowe, a wyszedł z tego też mały lapsus.
avatar
A ja jak zawsze odwracam kota ogonem i powiem,ze móżdżek to posiada facet,który interesuje się takim zjawiskiem jak panienka w stringach i pozostaje tylko przy tym.
avatar
Anettulo, a gdybym ja też odwrócił kota ogonem, to kto miałby ten móżdżek? Może stringi byłyby zbędne.
avatar
Może tak,a może nie,na dwoje babka wróżyła.A widzę,ze męskie ego jest łatwo obrazić,za to damskie nie powinno.
avatar
nigdy być urażone.Prawda Janko?
© 2010-2016 by Creative Media