Go to commentsSłuchacz doskonały - Bernard T. Ferrari
Text 1 of 1 from volume: Recenzje
Author
Genrepopular science
Formprose
Date added2013-01-18
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views3077


„Słuchacz doskonały” Bernarda T. Ferrari to unikalna książka na rynku publikacji biznesowych. Autor porusza w niej problem komunikacji w biznesie, uświadamiając czytelnikom jak ważna dla osiągania sukcesów jest umiejętność słuchania. Zawiera cenne porady, dzięki którym każdy może stać się lepszym słuchaczem. Można się z niej dowiedzieć jak milczeć i jak zadawać pytania, by zdobywać informacje niezbędne do podejmowania dobrych decyzji. Książka napisana jest w przystępny sposób, co sprawia, że czyta się ją szybko. Może być przydatna szerokiej grupie odbiorców – od doświadczonych dyrektorów, po początkujących biznesmenów, a nawet osobom spoza branży biznesowej, które chcą po prostu udoskonalić swoją umiejętność słuchania. Zawiera wiele przykładów i anegdot ułatwiających zapamiętanie podanych przez autora wskazówek. Wydawana jest w wersji elektronicznej – jako e-book lub audiobook i dostępna w kilku formatach do wyboru, co pozwala na korzystanie z niej w dowolnym miejscu i czasie. Polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą się stać dobrymi słuchaczami.


  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wszyscy jesteśmy już od kolebki doskonałymi słuchaczami: po wyjściu z każdego audytorium nikt z nas nic nie wie :)/):
avatar
Niestety, szan. pani recenzentka pomyliła drzwi (w sensie: portale) - polecane przez nią publikacje biznesowe to nie nasza działka :(

Ale sama zachwalanka niczego sobie
© 2010-2016 by Creative Media