Go to commentsBBW (czyli - jak kocha to doładuje)
Text 8 of 80 from volume: Grafoszamania
Author
Genrehumor / grotesque
Formdrama
Date added2013-01-30
Linguistic correctness
Text quality
Views2205

Ja chcę Dużo seksu. Jeszcze więcej! Tyle, że się w pale nie mieści. Jeżeli Ty nie chcesz, to się poświęć. Lubisz słowo `poświęć`? (Nie chcę wieszać spojrzeń na wieszakach.) Ja lubię płótna Rubensa. (Bądź mi Joanną L.) Ostrzegam! Nie będę się już kochać w pikselach, żeby cię nie zdradzać. Więc nie puszczaj mi sygnałów, tylko się doładuj. Bądź mi Joanną L...


X

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Czyż najlepszym doładowaniem nie jest kochający i czuły mężczyzna?
avatar
Wy nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak wielkie znaczenie ma ten "wiersz" dla dziejów tego świata. Bardzo mi przykro. Znowu zostałem niezrozumiany.
avatar
Droga Pani Wrzos, kogo jak kogo, ale utraty Pani komentarzy nigdy bym nie pragnął. Przepraszam. To taka konwencja (kabaretowa), postaram się już nie wygłupiać w komentarzach. Przecież Pani wie, że pajac musi się uśmiechać. Pozdrawiam. Mam nadzieję, że jeszcze Panią zobaczę pod którymś z moich tekstów. Jeżeli przestanie mnie Pani komentować... to każdy Pani ślad na Publixo będę odbierał jako partyzancki sygnał do mnie. Proszę się nie obrażać.
avatar
(narwany byłem, a Pani komentarza to wczoraj nie zrozumiałem do końca, już jestem spokojny, tylko mam problem, kilka tekstów w głowie, każdy z nich zbyt... sam już nie wiem, ostatnio słyszałem, że wrząca woda szybciej zamarza)
avatar
Azi ty się nie obrażasz, prawda? "kochający, czuły" - jej..., czasami wydaje mi się, że jesteś feministką.
avatar
Feministką jestem w poniedziałek i piątek, a poza tym słodka blondyneczka. Pozdrawiam.
avatar
Taka wierność mężowska - okupiona doładowaniami i poświęceniem - nie warta funta kłaków:

żona nie automat
© 2010-2016 by Creative Media