Go to commentsSens istnienia
Text 4 of 4 from volume: 1day
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2013-02-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1826

Brakuje mi motywacji,

by zapobiec stagnacji.

Poezja, papierosy, kawa;

Niezmienna wobec życia postawa.

Wciąż czekam na natchnienie.

W moich słowach czuję niespełnienie.

Amfetamina, myśli, psychotropowe leki,

to ma bezsenność - zabiera sen z powieki

Czy przyjdzie mi umrzeć we własnym wersie?

Nadal będziemy trwać w naszym konwersie?

Zapomnij mnie lub obudź jutro o poranku

Będziesz, ale nie na naszym Przystanku...

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Rytm i rymy nieco szwankują. Jak już stosować znaki interpunkcyjne, to konsekwentnie. Albo są, albo ich nie ma. Całość trzeba byłoby dopracować. Słowo "konwersie" jakby wymuszone, żeby się zrymowało, nie pasuje mi.

Oby nie zabrakło tej motywacji oraz życie nabrało sensu, nawet jeśli zapomni. I nie obudzi o poranku:) Pozdrawiam
avatar
Bardzo rzadko piszę rymując, bo to nie do końca poezja prosto z serca, raczej umysłu. Nie mam problemu z interpunkcją po prostu na komputerze zdarza mi się pominąć różne znaki i nie zauważyć. Słowo `konwers` powstało jako pierwsze, bo jest to pewna sprzeczność, może być symbolem przeciwnych relacji, które są tłem do wiersza. Natomiast `wers` jest już słowem, które musiało tam wystąpić, aby rymy były regularne.
Dziękuję za obiektywną ocenę i na pewno postaram się tej motywacji nie utracić. Sprawdzę również na najbliższym Przystanku W. czy nie zapomniał. Coś czuję, że z tego może wyjść kolejny tomik ;)
Również pozdrawiam.
avatar
"Bardzo rzadko piszę rymując, bo to nie do końca poezja prosto z serca, raczej umysłu."

Zatem pisz z serca, niekoniecznie rymując:)
Napisać dobry wiersz z rymami jest trudno, wbrew pozorom. Ja też mam z tym problem, lepiej się czuję w wierszach białych:)
© 2010-2016 by Creative Media