Go to commentsFragment numer 2.
Text 2 of 3 from volume: Kartki z pamiętnika.
Author
Genrebiography & memoirs
Formprose
Date added2013-04-03
Linguistic correctness
Text quality
Views1997

Stoję bezwładnie na skwerze pełnym słońca i kuszących kwiatów. Obserwuje zanikający za mną ślad na bursztynowego piasku. Mam dwadzieścia lat. Myśli są identycznie błogie co sekundę wcześniej, lekkie i delikatne. Ciało zmieniło się bardziej, twarz pozbawiona została rumieńców; poliki były w istocie smutne, oczy straciły żar ignorancji, usta stały się pełniejsze. Czerwień łącząca się z różami nieopodal ukazywała drobne różnice odcieni płatków, ależ mi brakuje uległych i znajomych ulic, mostu proszącego o spacer, zanuciłam melodie pełną letniego jeziora. Jako nastolatka byłam zakochana w naturze tak wolnej jak zimna woda. Dziś już jej nie dostrzegam. Krople deszcze upadają mi na włosy i ramiona. Inni ludzie także zauważają mżawkę, drażniącą skórę swoją trwałością. Dostrzegam różnice w odbiorze opadu, uśmiech łagodzi uciążliwość.


  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Właśnie, nie wiedziałam czy idę w dobrym kierunku. Teraz już wiem, że tego typu dodatki do całości są zbędne, dzięki Wrzos :)
avatar
pięknie, że przez tą chwilę zauważasz tyle róznic....to takie ważne w życiu....
© 2010-2016 by Creative Media