Go to commentsSzafir
Text 1 of 2 from volume: fotokaligramy
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2013-10-25
Linguistic correctness
Text quality
Views2984
  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ależ mnie rozmiękczyło :) Czytałem w dwóch kolumnach, czytałem nawet wersami. Tak też można czytać :)
Pyszne :) I ten wisiorek, cudnie komponujący się z tekstem.Jedynie poprawiłbym zdjęcie, aby nie było widocznych dwóch blików świetlnych. Chyba że świadomie...
avatar
PS. Przypadkowo kliknąłem niższą ocenę za "poprawność językową". Teraz już nie da się zmienić.
avatar
Hardy, bardzo dziękuję!


Tak, ten blik - jak napisałeś - jest świadomy i pokazuje drogę promienia słonecznego:) Taki efekt powstaje, kiedy robi się zdjęcie pod słońce, a na obiektywie jest dodatkowy filtr.

:)
avatar
Pięknie, wzniośle i tak emocjonalnie, ale ja bardziej swobodnie czuję się w realu. Doskonała kompozycja.
avatar
Podoba mi się zarówno tekst jak i forma.Można temat pociągnąć, bo kamieni ci u nas dostatek.
avatar
Znakomite połączenie słów z obrazem. Jestem pod wrażeniem :)
avatar
Ajw, Janko, Optymisto - bardzo dziękuję za oceny i komentarze :)

Szafir, podobno, cyt. - "Nazywany również kamieniem niebiańskim z powodu jego niebieskiego koloru. Zawsze symbolizował nieśmiertelność i czystość. Według wierzeń wschodnich symbol zaklętej mądrości i skarbnica wiedzy wszelakiej. Jest wspaniałym kamieniem dla wszystkich, którzy chcą uczynić swój związek mocnym i partnerskim.
W starożytnym Egipcie i Rzymie czczono szafir jako kamień sprawiedliwości i prawdy."

Ten na zdjęciu ma dla mnie szczególne i wyjątkowe znaczenie :)
© 2010-2016 by Creative Media