Go to commentsBrzydkie pacholę
Text 226 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2013-11-09
Linguistic correctness
Text quality
Views4676

Brzydkie pacholę


Brzydkie pacholę w pięknej Wieliczce

Uwieść chce księdza w bocznej uliczce.

Ten wrzeszczy w księżym stylu:

Natychmiast spadaj szczylu,

Bo za chwilę tu wezwę policję!

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Limeryk ten jest swoistym komentarzem do niebywałego eseju "Pedofile ofiarami lub prostytucja dziecięca". Pozostaje również w związku z wypowiedzią księdza dra Bochyńskiego.
avatar
Nic dodać nic ująć. Aktualny komentarz do rzeczywistości, która się dzieje na naszych oczach.
avatar
Idealny komentarz do tych, którzy w swoim zaślepieniu obrony okopów św.Trójcy odwracają kota ogonem - z ofiar chcą zrobić sprawców pedofilii, a z pedofili biedne ofiary. Ale "to se ne vrati" - kończy się wielusetletni czas ochrony świętych krów i niepodlegania prawu.

PS. Dziękuję, Janko, za naprowadzenie mnie na ten niby-esej. Widzę, że moje felietony "Posłańca pana B." mają wierną czytelniczkę i komentatorkę. Znaczy,m spełniają swoją rolę ;)
avatar
Dziękuję za komentarze. Optymisto, już chciałem skomentować Twój limeryk, a on nagle przepadł. A z komentarzem ociągałem się tylko dlatego, bo pomyślałem sobie, że może to być niedomyta moherówka, więc czułem niesmak.
avatar
Janko, wspomniany przez Ciebie esej nie jest niebywały, ale tak samo obrzydliwy, jak wypowiedź tfu... księdza ( za przeproszeniem ) Bocheńskiego.

Dzieci nie rodzą się zdeprawowane! ZAWSZE deprawują je dorośli, między innymi tacy, jak wyżej cytowani.


Tfu, tfu i po tysiąckroć tfu!
avatar
Limeryk bardzo aktualny, komentarz do rzeczywistości. Mam nadzieję, że czasy się zmienią, nowy wiatr chyba już powiał.
avatar
Lilly, powiał nowy wiatr i wreszcie odsłonił śmieci pod dywanami. Dlatego o tym piszemy :)
avatar
A co mi tam, jeszcze raz - tfu!
avatar
Dobre,ale jak pacholę może uwieść?Pożądaniem księdza?
© 2010-2016 by Creative Media