Przejdź do komentarzyDekalog
Tekst 1 z 2 ze zbioru: Prawda
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaproza
Data dodania2016-03-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2776

DEKALOG DLA LUDZI

Podzielam opinię,że kościół,jako PRAWDA nie może jwić się jako FAŁSZ

Każda prawdę postaram się rozgraniczyć,aby była czytelna-

Slowo MOŻE ma kluczowe znaczenie,dlatego wszystkie WAŻNE słowa napiszę dużą literą.


1)

Ksiądz jako przedstawiciel koscioła ślubuje CELIBAT,,obowiązuje go prawo kanoniczne ,wiec według prawa państwowego nie moze zawierać ślubu kościelnego ani cywilnego.

Ad-1-Jako człowiek podległy każdemu prawu(Jezus powiedział oddajacie  Bogu co boskie a cesarzowi co cesarskie-teraz państwu)-MOŻE miec kochanki,zdradzać,pić alkohol,jeść w czasie postu-słowem-GRZESZYĆ i płodzić dzieci?

Kto go wyspowiada i odpuści mu grzechy?-oto jets pytanie na miarę jego KRAWIECTWA.Czy ksiadz lub biskup podlega państwu?


2)

Matka jako przedstawicielka ogniska domowego ma PRAWO  i OBOWIĄZEK panstwowy wychowywać dzieci,PRACOWAĆ  jeśli jest samotna,aby moc łożyc na ich wychowanie,z pomocą państwa,ma PRAWO utrzymywać się z dochodów męża etc... Slowem-ma prawo do wszystkiego,co jest dobre dla zwiazku rodziny.Ma prawo do rozwodu w przypadku niewywiązywania się z obowiazków ojca lub męża.

Ad -2-

Nie ma prawa zaniedbywać obowiązków rodzicielskich do 18 r. życia każdego dziecka.Nie ma prawa zdradzać,czy pić,stosować przemocy,i uzywek.Pytanie-kto ja rozgrzeszy,czy ukaże karą?


3).-Ojciec ma PRAWO i OBOWIĄZEK do WYCHOWYWANIA dzieci wraz z matką,PRACY,utrzymywania rodziny.

Ad -3 -Nie ma PRAWA do OPUSZCZANIA  rodziny w potrzebie,do ROWODU bez zgody żony,zwłaszcza niepracującej,do bicia,poniżania,nie łożenia na rodzinę.

Pytanie-obowiązujące prawo istnieje w zapisie,kto nie pozwala ojcom widywać się z dziećmi po rozwodzie,i co może OGRANICZAĆ prawnie zapis?


4)

Nikt w PAŃSTWIE PRAWA nie posiada prawa do INWIGILACJI cudzych zachowań,nie popartych wnioskiem od SĄDU.

Ad 4-Kto inwigiluje,pomawia,stosuje potwarz może być OSKARŻONY przez osobę inwigilowaną.

Wnioski do SĄDU OKRĘGOWEGO można składać w pozwach cywilnych.Pytanie czy PRZEDSTWICIELE PAŃSTWA tacy jak PREZYDENT CZY POSEŁ ma PRWO  zastosowac inwigilację popartą wnioskem z SĄDU?


5)

Nikt nie ma PRAWA wtracać się do życia prywatnego i religijnego każdego człowieka.

Ad 5-wnioski do SĄDU można kierować z powództwa cywilnego.Nikt nie ma PRAWA  decydować o sposobie wybierania religii?Czy aby na pewno?Kto reguluje to prawo i czy w zwiazku z prawem KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO nie jesteśmy z GÓRY skazani na PAŃSTWO WYZNANIOWE?

To może ustalić PREZYDENT lub Papież.Pytanie-kto RZĄDZI krajem?


6)

W PAŃSTWIE PRAWA geje i lesbijki posiadają nieograniczone NIEOGRANICZONE  i OGRANICZONE prawa DO zachowania swojego statusu,pod zapisem prawnym.Do wszelkich zachowań ograniczonych prawem nie posiadaja PRAW.

Ad-6-Geje i lesbijki mają prawa do swojej seksualności,chyba że PAŃSTWO im zabroni.Prawo wyznaniowe muszą stosować sami,jak każdy człowiek.



To są PODSTAWOWE WARTOŚCI CZŁOWIEKA.,ograniczonego przez PAŃSTWO.

Niech każdy stanie po stronie inwigilowanego,pomawianego etc.Czy wnioski będą takie same czy różne?



Kolokwialnie ujmując prawa,muszę stwierdzić iż byt każdego jest uwarunkowany wychowaniem w rodzinie i prawami w społeczności.Jeśli kobieta inwigiluje i liczy pieniądze wydawane przez drugą kobietę,może zostać oskarżona o inwigilację i stosowanie przemocy psychicznej,chyba że PRAWO nadaje jej taką władzę.Innymi słowy-jej maż jest kochankiem tej kobiety i łoży na nią,ona sama decyduje o finansach tej kobiety -PRAWNIE etc.

Jeśli kobieta inwigiluje drugą kobietę dla otrzymania jakichkolwiek wartości,musi mieć podstawy PRAWNE od SĄDU.

Znowu kolokiwalnie rzecz ujmując NIKT NIE MOŻE INGEROWAĆ w cudze życie BEZPRAWNIE.

PRACA jest więc podstawą prawną(jednostki-policja,sąd,prokuratura)do tychże czynności.

To o czym napisałam POZBAWIA CZŁOWIEKA PRAW,ZDROWIA PSYCHICZNEGO I FIZYCZNEGO.

Żadne moralne prawo nie jest ściśle skorelowane z PRAWEM PAŃSTWOWYM,ze względu na możliwość-stosowania używek,sprzedawanai używek tj.alkohol,papierosy i innych.Zakładania np.Salonów masaży(które de facto są domami publicznymi) i czerpania z tego tytułu dochodów.Prawo do ROZWODÓW ogranicza rozwój KOMÓRKI RODZINY.Jeśli prawo ma każdy kto chce się rozwieść nikt nie moze INGEROWAĆ w bezpieczeństwo dzieci czy matki albo ojca.Jeśli KAWALER czy KSIĄDZ moze zaniechać OBOWIĄZKÓW RODZICA,to czy ktoś w PAŃSTWIE PRAWA może ingerować w jego życie?


Czy PREZYDENT lub PAPIEŻ ma prawo stosować manipulacje z punktu  `widzenia`prawa publicznego narodem,jeśli KLER ma PRAWO WYKUPIĆ ZIEMIE od PAŃSTWA i ROZPORZĄDZAĆ zakupionymi DOBRAMI`-MAJĄTKAMI?

cHYBA KAŻDY MYŚLĄCY CZŁOWIEK w Państwie POLSKA ma prawo do  wolności słowa bez obrażania publicznego przedstwiclei publicznych państwowych,w ogóle człowieka,ponieważ KAŻDY CZŁOWIEK moze skierować z tego tytułu wniosek do SĄDU.






  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Tytuł "Dekalog" zachęcił mnie do przeczytania Twojego tekstu, ale bałaganiarski sposób pisania odrzucił mnie już po kilku wierszach. Nie przeczytałem, chociaż bardzo chciałem.
avatar
Naprawdę?:)Wszystko jest wypisane w punktach.
avatar
Wybacz, anettulo, ale czytanie twoich... no czego?
jest już ponad moje siły.

Nie gniewaj się, jednak ci niczego więcej nie skomentuję. Oraz o żaden komentarz też cię nie poproszę, gdyż w ogóle (i bardzo poważnie się zastanawiam), czy w sposób jak najbardziej pokojowo-ugodowy stąd się nie stlenię? :(
avatar
Nie ma sprawy befano,ponieważ nie każdy rozumie to,co piszę,i każdy ma prawo do swojego zdania.:)Pozdrawiam świątecznie.
avatar
Już w tytule tego bardzo spójnego, głęboko przemyślanego manifestu (?) mamy a priori WSKAZÓWKĘ, na poziomie jakim każdy z nas, tu i teraz przytomnych, powinien trzymać swój czysto ludzki pion, mąż on, żona ona, ksiądz on, czy nie ksiądz :)
avatar
Właśnie zadajesz bardzo dobre pytania-za co dziękuję:)-ksiądz,czy nie ksiądz,jeżeli jest w pracy?
avatar
Trochę ciężko się to czyta, faktycznie. Temat jest ciekawy ale ja czytam i nie bardzo wiem o co chodzi.
avatar
Trochę napisałam tekst z rozbiegu,i dlatego.
© 2010-2016 by Creative Media
×