Przejdź do komentarzyNareszcie poziewamy w areszcie
Tekst 119 z 120 ze zbioru: To może się wszystkim nie podobać
Autor
Gatunekproza poetycka
Formautwór dramatyczny
Data dodania2023-10-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń326

W tym tygodniu zmieniamy biało-czerwoną na niemiecką a pod koniec tygodnia wskazówki zegara.

Śpimy dłużej! Rodacy.

  Spis treści zbioru
Komentarze (18)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Czyżby Wolska PiSlandia przypomniała sobie nagle o barwach biało / czerwonych? Przecież kolory logo PiSlandii są żywcem skopiowane z flagi Rosji ..
avatar
Czyżby granica między debilizmem a brakiem myślenia się już zatarła?
avatar
Bartymeusz - otóż ten Twój komentaż dokładnie obrazuje mój - brawo Ty!!!
avatar
Moim zdaniem skromnym - niewiele się nie zmieni - Strategiczne cele, które są dla nas nie za bardzo widoczne będą kontynuowane niezależnie od władzy jak zielone szaleństwo lub manipulacja medialna. Ewentualnie cowidowa operetka .
PiS jest bardziej socjalny ale też kradł tak jak PO, poobsadzali swoimi na równym poziomie - w propagandzie przebili jednak PO.
Nie wiem jak wyjdzie z ciemnymi emigrantami - ale myślę że się nie odważą ........? Nie wiem -a moze pojda dalej bo i tak na zachodzie mają lepszy cocjal.
CO WAŻNE NASTAWILI pOLAKÓW NA SIEBIE - ZACHOWAJMY UMIAR . a NAJLEPIEJ WYŁĄCZMY tv. .
avatar
Chodzi mi o wyższość stanowionego prawa unijnego nad prawem suwerennej Polski. W tym tygodniu to się rozstrzygnie.
avatar
Traktat lizboński ...............
Teraz może to być tylko propaganda
Ale nie jestem pewien
avatar
Proszę tylko pomyśleć:

Stany Zjednoczone Europy. Jedna waluta, jedna armia, jeden rząd i parlament, prawo stanowe. Polska mogłaby być najbardziej konserwatywnym stanem, jeśli to naprawdę takie ważne. Krzesło elektryczne by można wprowadzić w stanie Polska. Sporo ludzi by do innych stanów wyjechało, ale może konserwatystów by przyjechało i byłoby zajebiście. Najpotężniejsza armia świata i bogactwo. Sto milionów uchodźców można by przyjąć i okiełznać, i do roboty zagnać, a jak nie to won.

Poza tym, to co? Kacap lepszy jak Europa? Nie sądzę, że istnieje inny wybór. Nie sądzę.
avatar
Ameryka? Chyba duuuża Rzesza!

Pozdrawiam, Bartymeuszu.
avatar
Dorzucę jako rozwinięcie moje z 2018r.
https://www.publixo.com/text/0/t/28362/title/Kto_ja_jestem
avatar
Ba!

Przedtem czy potem,
Gdy tak między młotem
A kowadłem tkwisz,
Kiepsko jadasz,
Marnie śpisz?

Módl się, śpiewaj "Rotę"
Tam i z powrotem!
Wciąż na jawie śnisz!
avatar
Śpimy dłużej, Rodacy!

(patrz apel)

W psychologii behawioralnej sen /stan uśpienia wraz z utratą czujności/
JEST błogosławieństwem właśnie dlatego, że 3/4 naszych strachów, obaw i zmartwień w osobistym życiu N I G D Y się nie sprawdza. Dzieci wychowane w miłości /nie w lęku!/ są nieustraszone
avatar
Zmieniamy biało-czerwoną

/??/


(patrz retoryka nie do odparcia)


tak jak ją wcześniej zmieniliśmy na czerwono-granatową /zgodnie z kolorami umundurowania żołnierzy Konfederacji Barskiej/, a jeszcze wcześniej /np. za Jagiellonów/ na flagi karmazynowe z białym orłem na ich tle
avatar
Tekst z gatunku fantasy. Żeby na terenach polskich mogły zawisnąć niemieckie barwy narodowe, musiałby zmartwychwstać stary Hitler z upiornym swym wąsikiem wraz z oddanym mu po grób Goebbelsem

z jego żoną

i

sześciorgiem /przez męża i ojca/ zamordowanych niewinnych dzieci
avatar
Dlaczego to jest bezbłędne i znakomite?

Bo w polskiej świadomości zbiorowej TAKI scenariusz

- po blisko 80 latach od czasów okupacji hitlerowskiej! -

wciąż istnieje
avatar
Bój się Fryca!
Bój się Ruska!
Za Bieruta
Czy za Tuska!

Nie śpij,
Nie jedz,
Nie oddychaj!

Już zasnąłeś?!

No, to kicha!
avatar
Rozar, nie wiem skąd u Ciebie tyle optymizmu? To się właśnie dzieje. To wszystko, o co chodziło Hitlerowi, IV Rzesza załatwi w białych rękawiczkach bez jednego wystrzału. Gospodarka niemiecka podupada i czas przygarnąć niewolników ze wschodu. Posłuchaj, co mówi bardzo kompetentny europoseł Sariusz Wolski. Mamy dokładnie za pięć dwunasta, a potem tylko zgrzytanie zębami. Tusk od dawna jest ustawiony przez Niemców. Mowa nienawiści, to jego rola i najemnych podżegaczy. Przekupne media robią swoje a otumaniony Polak nawet nie wie, gdzie leży prawda, a prawda jest taka, nadchodzi nowy pakt Mołotow-Ribbentrop. Niemcy i Rosja mają dość hegemonii USA w Europie. Putin za wszelką cenę nie chce dopuścić do rozszerzenia NATO.
Dla Niemiec liczy się tylko gospodarka i tylko z Rosją upatrują Unii o taniej energii. Chcą wykurzyć USA z Europy.
Gdzie ma stacjonować wojsko Unii? Z pewnością w Berlinie, bo Berlin chętnie przygarnie nowoczesną i ciągle modernizującą się Armię Polską. Pakty z 1939 roku w sprawie wspólnej wojny przeciwko Rzeszy udały się Polsce, jak świni siodło. Nikt nie ruszy palcem i znowu rozdziobią nas rosyjskie kruki i niemieckie wrony. I jeszcze jedna wesoła wiadomość. Rezerwy złota w każdym eurokołchoźniczym kraju przestają nagle należeć do tych krajów i są w dyspozycji autokratów rodem z Berlina i Paryża. I to nie będą kraje a terytoria.
Legion wierzysz w stany Europy? Jakie federacje? To centralizacja władzy ustawodawczej i wykonawczej. Bez zgody Unii nic się w Polsce nie da zrobić. Nawet potrzebna będzie zgoda na marsz niepodległości, bo marsz równości będzie mógł się odbywać bez żadnej zgody. Czekają nas nowoczesne czworaki, pan z batem i beret z antenką.

Dobromir, Ty się chyba nie nauczysz nigdy PiSać poprawnie. KOMENTAŻ - napisałeś? To żenada żenad.
avatar
Ziewanie w areszcie jest naszą codziennością, jak ziemia długa i szeroka. Wystarczy kolejna erjpcja kaldery Yellowstone, żebyśmy jako gatunek - chociaż dzisiaj liczymy sobie osiem miliardów ludzi - nie przetrwali. Wszyscy siedzimy 7dupieni.
avatar
Ponoć zatwierdzenie zmian unijnych traktatów wymaga u nas 2/3 głosów pozytywnych w Sejmie. Więc prawdopodobnie:

"Jeszcze Polska nie zginęła,
póki my żyjemy."

Dziękuję za spotkanie nad problemem.
© 2010-2016 by Creative Media
×