Przejdź do komentarzyZ Chonerem (?)
Tekst 121 z 120 ze zbioru: To może się wszystkim nie podobać
Autor
Gatunekporadnik
Formautwór dramatyczny
Data dodania2024-01-18
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń244

Zanim zdemaskuję blokujących mnie w komentarzach, proszę o odważne i `chonorowe` podejście do sprawy i zdemaskowanie się samoczynne.

Budzi to moją odrazę, ponieważ nie stosuję tej prostackiej praktyki u  sobie siebie. Od tej pory, przyznaję sobie możliwość, wobec niezdemaskowanych, używać eufemizmu z postaci: TCHÓRZ.

  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Precz z blokadami na publixo!

Nie ma zgody na kneblowanie czyichkolwiek ust!
avatar
Precz z klonami/ pacynami na publixo! Obciach , sami siebie popierają, pulsują, sobie samym ciumkają i jadą kupą po użytkownikach!
avatar
Wybacz Bartymeuszu, że swój apel dodałam. Blokady krytykowałam kiedyś w wątku na forum. Zderzyłam się wtedy z oporem wobec mojej sugestii, więc obiecałam, że też z tej funkcjonalności skorzystam. Blokuję sklonowane konta, userów stosujących wyzwiska, obelgi i personalne poniżania innych.
Choć tak naprawdę to kuriozalne narzędzie na podobno literackim portalu.
avatar
Gruszka - cytat z Twojego komentarza - Blokuję sklonowane konta, userów stosujących wyzwiska, obelgi i personalne poniżania innych - koniec cytatu.
Najtrafniej tutaj ujęłaś zachowania @befana_di_campi - lecz o dziwo - nie blokujecie siebie nawzajem, bowiem stanowicie trzon TWA - Towarzystwa Wzajemnej Adoracji. Więc przestań tutaj nawijać makaron na uszy łatwowiernych ..
avatar
Do dnia 01.02.2024r.
avatar
Ale o co takie halo?! O to, że gruszka nie jest nazwiskiem, podobnie jak nie jest nazwiskiem Rozar czy befana (żeby wymienić tych, którzy mnie - belino - zablokowali). Na obronę tej strategii mamy stare jak literatura praktyki, w których B. Prus był tak naprawdę Aleksandrem Głowackim, Stefan Martha Herbertem, Wawrzek Chowaniec księdzem Tischnerem i tak dalej, i tak dalej. O co innego przecież ch9dzi w apelu Bartymeusza! O co? O zdjęcie na publixo wszystkich blokad!
avatar
Belino, nie mieszaj pojęć - portal dopuszcza jedno konto użytkownika, a nie tajne 2,3,4 nicki. A regulamin zawsze zastrzega ponadto zachowania zgodne z nim i netykietą. Więc daruj sobie Prusa i tego typu nietrafione przykłady, bo poniżej poziomu ludzi świadomych i świadomie posługujących się słowami.
Wielokrotne nicki na jednym portalu to idiotyzm, albo perfidia - w zależności od intencji oraz wykorzystania tychże. I serio, daruj sobie...
avatar
Ile jest na portalu kont podwójnych - i potrójnych - wie tylko jeden B9g i Administracja, jednak nie jest to przedmiotem rozważań narratora. Skupmy się na przesłaniu tekstu! Ja też jestem za tym, żeby mechan8zm blokad został - i to na zawsze - zniesiony!
avatar
Najlepiej wyciszyć to co niewygodne, nieprawdaż? ;)
Precz z trollowaniem!
avatar
WYSOKI SĄDZIE!

/bo recepcja czytelnicza to każde odczytanie lub odsłuchanie plus milczący lub wyartykułowany o s ą d na temat tego, co się przeczytało albo odsłuchało/

zmasowane, gołym okiem widoczne na publixo blokowanie niewygodnych Czytelników,

co warto w końcu unaocznić,

służy /co najmniej/ dwóm celom:

1. ostrej bezapelacyjnej cenzurze

O R A Z

2. nękaniu

Zauważmy:

wszyscy blokaderzy

po założeniu ludziom kagańca

natychmiast szukają okazji

/jak nie na forum, to pod cudzymi tekstami/


żeby sobie

z tym samym zablokowanym

podyskutować


Jaki jest paragraf za nękanie?

Patrz art. 190a "Kodeksu Karnego"
avatar
Dobromira mnie zablokował, teraz nęka... chcesz powiedzieć, ze będzie kiblował? Zdumiewające....
avatar
Podobnie nękająco działa mechanizm anonimowego minusowania zablokowanych zakneblowanych.

Oba te niegodne Europejczyka, poniżej pasa działania sprawiły, że przez ostatnie osiem lat z portalu ODESZŁA istna falanga świetnych, wybitnie zdolnych poetów i prozaików!

JEDYNĄ ścieżką wyjścia

z tej pułapki-samołówki

jest upublicznienie "ksywek" wszystkich blokujących.

Mnie /jestem emiliapienkowska/ zablokowali luciusmartin, befana i gruszka
avatar
Słuchaj no, zakłamana, wierzbowa zgnilizno .. to ty mnie pierwsza zablokowałaś, a teraz udajesz tutaj pokrzywdzoną ..!!
Poniższa informacja już od wielu miesięcy widnieje pod moim adresem:

Użytkownik gruszka zablokował ci możliwość dodawania komentarzy do jego tekstów
avatar
O Bogu,
o Chonerze,
o Ojczyźnie
o Czymkolwiek

(patrz wszystkie nagłówki plus przekaz)

można powiedzieć/wyśpiewać/napisać, jak widzimy, wszystko,

jednak to nie Kasia, Basia, misia-fisia, Felek, Mela, Kąfacela,

a miłosierny Czas

wszystkie twoje czyny, gadki-szmatki

na bank zweryfikuje

I TO WŁAŚNIE DLATEGO TEN TEKST JEST BEZBŁĘDNY I ZNAKOMITY
avatar
"Użytkownik Dobromir zablokował ci możliwość dodawania komentarzy do jego tekstów"
avatar
Mam pewne doświadczenie w funkcjonowaniu portali i for internetowych, bo byłem administratorem na kilku. Na największym z nich - ponad 60 tys userów miałem do pomocy dwóch adminów i kilku modów. W samym panelu administracyjnym funkcjonował więc kocioł piekielny pod moim nadzorem, ale demokratyczny, ponieważ mimo mojej władzy absolutnej, większość decyzji poddawałem głosowaniu.Nawet jeśli miałem inne zdanie to decydowała większość.

Chcę Wam wszystkim powiedzieć, że pomimo tych Waszych sporów, utarczek i kłótni i tak jesteście wszyscy w "Wersalu" w porównaniu ze społecznościami z którymi miałem do czynienia. Jesteście tu wszyscy o wiele wyżej ponad przeciętną społeczną. Naprawdę.
avatar
Legion - jestem od wielu lat użytkownikiem Salon24, który to za czasów klanu Janke był mocno propisowski, więc mnie - jako zdecydowanego przeciwnika tejże sekty - parokrotnie banowano. Wyzwiska pod adresem takich jak ja latały bardzo gęsto i były tolerowane. Natomiast moje jedno, ostrzejsze słowo, powodowało ban. Po zmianie zarówno właściciela, jak i formuły funkcjonowania portalu (teraz jest on "zblogowany") - nawet zgłaszane do administracji bezczelne zachowania komentatorów - nie przynoszą żadnych skutków. Prawdopodobnie zrezygnowaano z moderacji - czyli "róbta, co chceta" i jakoś też da się wytrzymać .. https://www.salon24.pl/
avatar
Na tym portalu, ale moim jedynym i ostatnim, jestem od trzynastu lat bez jednego miesiąca. I byłem chyba najczęściej blokowanym przez administrację użytkownikiem, kiedy ten zwyczaj jeszcze istniał. Okresy blokady bywały czasem dłuższe niż okresy możliwej aktywności, które niekiedy wynosiły zaledwie kilka lub kilkanaście minut. Najczęściej też chyba byłem wieszany na tak zwanej ścianie hańby, której też prawdopodobnie nie ma. Jeżeli zaś chodzi o blokowanie wzajemne przez użytkowników, jest u mnie równowaga, czyli tyle samo osób zablokowałem, przez ile zostałem zablokowany.
Natomiast przeraża mnie posiadanie podwójnych lub potrójnych kont.I chyba te osoby regularnie wstawiają czerwone minusy przy moich komentarzach. Prawdopodobnie pojawią się za chwilę przynajmniej trzy. I chyba byłoby najlepiej, gdyby nie istniała możliwość wzajemnego blokowania się oraz zamieszczania anonimowo plusów lub minusów przy komentarzach.
avatar
Hej, trolle! Co się z wami dzieje? Już minęła doba i kilka godzin, a nikt z was nie wstawił mi czerwonego minusa! Czyżbyście znormalnieli?! Nie jestem w stanie w to uwierzyć, bowiem przy innym komentarzu wstawiliście mi aż cztery czerwone minusy! Więc śmiało do dzieła! Ojczyzna w potrzebie!!!
avatar
No i wreszcie trolle na swoim miejscu!
© 2010-2016 by Creative Media
×