City/townOrlova Lutyne
Registration date2016-04-14
Last visit2016-09-07
Comments5
Forum posts0
Texts added1
About user
Staram się przetłumaczyć książkę do języka polskiego. Niestety nigdy w Polsce nie żyłam, jestem z Czech. Chodziłam co prawda do polskiej szkoły, owszem w Czechach i wieki temu.  Nigdy, tak na serio po polsku nie mówiłam a tak w ogóle, to każdy język się rozwija.  Ten mój, to arka Noego i dziwaczna do tego. Chcę to zmienić. W każdym razie mam nadzieję, że mi pomożecie swymi spostrzeżeniami. W zamian oferuję swój punkt widzenia na waszą twórczość. Oficjalna, jak w sejmie. Tak po prostu, to piszę z błędami, plotę głupstwa, mam nie po kolei, z interpunkcją jestem na bakier w obu językach, z błędami też w obu, trudnych wierszy i tak nie rozumiem. Czekam co na to inni i czasem coś tam dobrnie.
Published books
Pidi pohadky z jednoho sklepa
EBENOVÝ SLON, 2015
ISBN: ###
W pewnej piwnicy starego domu, dożywają przedmioty już niepotrzebne. Gipsowy krasnoludek, toaletka, pianino, zegar, staruszek gramofon, sekretarka, beczka do kiszonej kapusty i takie tam. Z nostalgią wspominają stare czasy. Były wtedy potrzebne,  świat był piękny, młody i cudowny. Nudy to raczej nie ma, bo w lokum, jakżeby inaczej, mieszka mysia rodzina  a niebawem wprowadza się następna. A kiedy wróci stryjek Vincent, podróżnik, kozak i śmiałek, to dopiero rozpocznie się przygoda.
Texts in Publixo.com
Volume: Dusze w przecenie (volume of poems)
TitleGenreDate addedRating
Stare radio poetry2016-04-15
© 2010-2016 by Creative Media