Go to commentsMatka modlitewna
Text 10 of 62 from volume: Kobieta
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2015-03-21
Linguistic correctness
Text quality
Views3615

                                                                             

Motto: On niesie radość dla niepłodnej matki, 

           miłe w domu jej rozmnażając dziatki (Ps 112)


Jak przetłumaczyć 

krzyk osieroconego 

łona 

po Synu jednym 

Jedynym - 


na wielokrotność 

wymodlonych dzieci  

dla tych 

co nie rodziły?


01.06.2014

  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To wyjątkowy utwór, nieprzegadany, niezwykle silny i ostry w wymowie, precyzyjny jak matematyka. Każdy facet powinienem nad nim zamilknąć i tyle, zostawiając miejsce na komentarz matek. Tak więc, przepraszam.
avatar
Psalm 112 nawiązuje do wysławiania Jah i uznaje za szczęśliwego kto się Go boi (...)
avatar
Dotknąć słowami rzeczy wręcz niewypowiadalne - oto sztuka słowa!
avatar
Tłumaczenie. Wyjaśnianie. Wątpliwość...
To jedne z niewielu znaczeń, które zwykle powodują chaos w głowie. Są też przyczynkiem do możliwych błędów.
Czasami lepiej pomilczeć sobie.
Pięknie ujęte milczenie.
sam
avatar
słabiutko tym razem
avatar
Ot, słaby tekst. Stereotyp,ale powstał dawno temu. Może zasługuje na "rewitalizację". Taki "klękajcie narody, bo do piekła. Alunia
avatar
Powinnam się nie wypowiadać, jednak ten komentarz uważam za świadomie wymierzony w czyjeś sieroctwo. I to napisany kiedy? Akurat w sam Dzień Matki! Z ocenami, a jakże, których [ocen] wcale, ale to wcale nie musiało być.
avatar
Bardzo wzruszył mnie wiersz,
poruszył najczulsze struny serca.
Serdecznie pozdrawiam.
avatar
Podnoszę moje oceny dla naszej pisarki godnej Nobla, którą haniebnie ktoś wyprzedził. Ale "jednym" dałbym z dużego.
avatar
Dotknąć słowami rzeczy wręcz niewypowiadalne - oto sztuka słowa!

To zadanie dla poezji i Poetów na całym etacie. Drogi " a (...) tam brakuje "j". Ale to tak na marginesie.
avatar
Gratuluję Poetce,godnej najwyższych nagród.
Nie komentuję, bo chłonę każde słowo, które prowadzi mnie w głąb bólu, nadziei i wyzwala refleksję.Oto czym jest poezja.Niech jej nośna siła rozpala w nas ducha prawdy nigdy nie pozbawionej wiary i nadziei.
Dziękuję Autorce, która jest dla mnie autorytetem w sztuce pisania.

Serdecznie pozdrawiam
avatar
Czuję się zawstydzona :)

Bardzo dziękuję :)
avatar
Wyśmienite słowa:)


Pozdrawiam:)
avatar
Minimalizm ma moc. Zawsze zazdrościłem minimalistów, krótko i zwięźle. Widać profesjonalne pióro. Brawo.
avatar
Ten tekst nie jest slaby jak napisali poprzednicy. Ten wiersz jest bardzo refleksyjny.
© 2010-2016 by Creative Media