Go to commentsO kradzieży
Text 197 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-10-03
Linguistic correctness
Text quality
Views3574

Wielokroć na niniejszym portalu sugerowno mi, co i jak mam pisać. Otrzymywałem nawet wykazy tematów, na które powinienem pisać, lecz zawsze stanowczo odmawialem. Ale ostatnio znowu pojawiły się propozycje ze strony dawnych oferentów, obecnie duetu egzorcystycznego, bym napisał limeryk o rzekomej kradzieży dokonanej przez byłego prezydenta. Temat nośny, więc uległem.


O kradzieży


Pan Brobisław dziś w stolicy

ukradł babie spod spódnicy

przedziwny obrazek

i straszną zarazę

przywiezione z zagranicy.



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
wydaje mi się że można mieć swoje poglądy w demokracji i szanować poglądy innych :-) poeci i pisarze zaś, w momencie tworzenia powinni starać się być obiektywni, i jeśli taka jest rzeczywistość po prostu tak jak Ty to robisz świetnie w swych satyrach, komicznie ukazywać obie opcje :-)więc nie ulega się namowom, tylko opisuje rzeczywistość :-)
avatar
Benhurze, właśnie trafiłeś (trafiłaś) w sedno sprawy. I o to idzie. Dziękuję.
avatar
Jak zwykle w Twoim stylu z pazurem i wprawnym okiem.
avatar
Co to będzie, co to będzie,
gdy obrazek straszy wszędzie.

Jak zwykle krótko, celnie i limerycko ;)
avatar
Limeryk brzmi bardzo zabawnie, choć normalnie z zarazy się nie śmieję.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze, a treść Waszych komentarzy wskazuje, że nie ulegacie propagandzie szowinistycznej, nienawistnej, zakłamanej miłości.
© 2010-2016 by Creative Media