Go to commentsTakie jest życie
Text 32 of 62 from volume: Kobieta
Author
Genrehumor / grotesque
Formpoem / poetic tale
Date added2016-01-16
Linguistic correctness
Text quality
Views3249

Pan chłop 

z teczką pękatą 

w niej zwój kiełbasy –


wprasza się czosnkiem  

 

Obok tirówka 

jak folklor


  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Czosnek, do tego jeszcze cebula i sałata (jak u Amon Mina), ale tirówka się nie przyda... bo niby do czego?
To było tak:
Pewien "J" zatrzymał się przy tirówce-lodziarce. Pracowała nad nim i pracowała.. i nic. Już zdesperowana mówi: nic z tego nie będzie - nie chce stanąć. A na to "J": on nie ma stać, ona ma być czysty.
:-)
avatar
Znowu ten czosnek :))) Nic jednak z wcześniejszych rzeczy: pęta typowo wiejskiej kiełbasy muszą pachnieć najprawdziwszym czosnkiem, aby kiełbaska była "czujna".

Teraz kupuje się te niby wiejskie kiełbasy, ale te czymś tak osobliwie zalatują, że nawet nie ma się ich ochoty jeść.

Jeszcze dobrze, kiedy są miękkie, gdyż w większości przypadków, to 75 % w nich wołowego mięsa, które szybko schnie i robi się twarde.

Obrazek podpatrzony na drodze między Kaliszem a Koninem w dniu 19 września ubiegłego roku. Prawdę mówiąc nie dociekałam, czy towarzysząca małemu, grubaśnemu chłopinie to rzeczywiście jego "usługodawczyni", czy nie na przykład któraś z rodziny?
Ubrana była w czarne szorty, pomarańczowy "napierśnik" i czarne wysokie, poza kolana buty niczym te dawniej do konnej jazdy. Była równie obła jak jej towarzysz.
A zapach czosnku wwiał się przez odsuniętą szybę samochodu ;)))

:-D :-D :-D
avatar
Taki styling tirówek,żelazny.A niektórzy faceci nie potrafią utrzymać swoich nerwów na wodzy i do mamusi albo żonusi-typ mamusi,albo biorą winę na siebie i trzymają zawartą gębę na własną kłódkę.
© 2010-2016 by Creative Media