Go to commentsO zbieraniu rumianku
Text 255 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2016-01-27
Linguistic correctness
Text quality
Views3676

O zbieraniu rumianku


Pryszczaty Franek ze wsi Tumanek

poszedł z Geniuchną zbierać rumianek.

Rumianku nie było,

ale było miło,

więc Franek Geni podwędził wianek.

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Moim zdaniem ta Gieniuchna to tylko rutkę siała ;-)

Pozdrawiam z uśmiechem :D
avatar
Uśmiałem się, świetny limeryk :)

Czasem wianek oddany jest cwanie,
by później słyszeć - Waćpani ;)
avatar
Prosto, miło i na ludowo.
Pozdrawiam.
avatar
No to Franek jest na plusie, bo ma wianek a pewnie i pryszczy się pozbędzie hi,hi!
avatar
A ja nie dam noty,ponieważ fajnie jest wstać z samego rana,poobserwować ptaszki i rumianki,i napisać z boku złośliwie kilka zdań.
To jest EXTRA wydać tomik prześmiewczy.
A ja się tak dziś chwilkę zastanowiłam,poezja,paszkwile,satyra,groteska a nawet czarny humor jest dla ludzi,słowem-dla wszystkich,ale kiedy staje się formą literatury mającą na celu dowartościowanie autora zamiast mądrego przekazu,to nie mam pytań do piszącego.Jego ego jest tak samo tragiczne.
avatar
on dobrze wiedział
że nie ma rumianku
skupił się cwaniura
na konkretnym wianku:)

Pozdrawiam z uśmiechem:)
avatar
Wybacz anettulo, ale nie bardzo rozumiem sens zawarty w ostatnim zdaniu Twojego komentarza. Po prostu zaprzeczasz temu wszystkiemu, o czym pisałaś w swoich wcześniejszych komentarzach. Jeżeli zaś sądzisz, że moje ego jest tragiczne, to dla mnie jest tragiczna Twoja logika, czyli jej brak.
avatar
Janko,moja logika ma się tak,jak napisałam.Limeryków sama nie potrafię pisać,dlatego oceniam zazwyczaj na 5,ale...Dzisiaj zaczynam od treści.Co do prześmiewczości na co dzień,rozumiem,że Twoje życie może wyglądać niezbyt kolorowo i aby się z czegoś pośmiać i aby to zrobili inni,musisz coś takiego napisać.Tylko,że codzienne nabijanie się z innych,trochę razi.A może wstałam lewa nogą?
avatar
Hahaha - prawie jak o rumianku i grypie. :))
© 2010-2016 by Creative Media