Go to commentsO bojaźliwym
Text 255 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2016-11-30
Linguistic correctness
Text quality
Views3055

O bojaźliwym


Facet z wioski Swornegacie

dnia każdego po wypłacie

drży przed władzą żony,

co szuka mamony,

przetrząsając męża gacie.

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Gacie jak gacie,trzeba prać,a za to pewnie małżonka zapłaty szuka.
avatar
Jak się cieszę,ze istnieją jeszcze ludzie odpowiedni na tym portalu,bo jakiś krzycho chce robić "karierę" ale na szszęście zablokował mnie na amen:)))Kolejny raz musiałabym napisać co myślę.
avatar
Widzę, że Swornegacie są wdzięczną miejscowością w limerykach :) Tez mam z tą nazwą.
A utwór fajny.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. A ten limeryk był dla mojego kolegi, który ma dzisiaj imieniny.
avatar
Mam pytanie,ze względu na wątpliwości,a nie mogę znaleźć poprawnej odpowiedzi- odmiana przymiotnika-nieztsche-nietzschański czy nietzschowski?
avatar
Anettulo, na pewno ta druga wersja.
avatar
Może gdyby miał na koncie byłoby bezpieczniej!
avatar
Dziękuję za właściwą odpowiedź-tak myślałam, ale o wszystko trzeba pytać ekspertów,albo sprawdzać w słownikach.
avatar
A co by to było, gdyby te gacie były niesforne. Strach pomyśleć.
avatar
Właśnie doszłam do wniosku,że niesforne gacie muszą się trząść,a żona ma swoje racje.
avatar
Moja babka mawiała Bój się Boga,i ze każdy jak tylko coś złego robi to się boi.I tu są te zależności doskonale opisane.
avatar
Pewnie chciałby, żeby przetrząsała gacie z innych powodów. ;)
© 2010-2016 by Creative Media