Go to comments,,Matka natura ''
Text 35 of 37 from volume: przemyślenia
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2016-12-13
Linguistic correctness
Text quality
Views1754

Dziwaczne i niezrozumiałe określenie  używane przez naukę ,,matka natura ``, dlaczego nie ,,ojciec natura``. ? 

Skoro świat naukowy odrzucił stare wierzenia w boginie płodności, to dlaczego nadal chętnie powołuje się na boginię natury ? Dlaczego uczonym tak ciężko przychodzi oddanie chwały Bogu za otaczające nas dzieła stwórcze, a tak lekko wychwalanie ,,matki natury``. ?

Trudność polega na tym  że ewolucja jest czymś nieosobowym, ponieważ odrzuca osobowość Boga, uosabia naturę która jest tylko jego tworem. Wymyślono  sobie bóstwo rodzaju żeńskiego ,,matka natura`` , która miała rzekomo stworzyć te zdumiewające cuda i prawa 

Któż zatem jest tą ,,matką naturą``, może sami nie wiedząc ewolucjoniści nadal kultywują stare wierzenia w boginie płodności?

Mówiąc dokładniej, propagują mity i bajki.


  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Mówi się "matka natura", bo natura jest rodzaju żeńskiego. Ot, i tyle. Wiara w ewolucję ani w Boga nie ma tu nic do rzeczy.
avatar
Zatem jak racjonalnie wyjaśnić, czym jest ta ,,matka natura". ?
avatar
Świetne,co tu dużo mówić-autorka sama odpowiedziała sobie na pytane dlaczego zachwalana jest matka natura-bo płodna,i miarodajna,ale żeby tak było,to naiwnością jest sądzić,że ojciec przejmie tę władzę,niestety ojciec nie będzie płodny,co jako rzecz jasna feministkę od urodznia mnie martwi.Doceniam jednak rolę ojca,który świeci swoją głowa nad nasz,a naturą,stworzonkami bożymi-nimfami,kobietkami tymi głupimi i mądrymi,no i wychwalam także siebie jako jedną z nich,a co mi tam.Uczeni Boga nie znają,i słusznie ,więc nie mają co albo kogo wychwalać,mogą za to badać układ słoneczny i gwiezdny.
Pozdrawiam autorkę,bo coś jakby synapsy jej się pomieszały i zadała trochę pytań głupich,ale dobre,dobre:)Trochę jak na esej słabe.
© 2010-2016 by Creative Media