Go to commentsAgenturalna przeszłość Hanki Es. Część pierwsza i ostatnia
Text 1 of 13 from volume: Było sobie życie...
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2017-02-13
Linguistic correctness
Text quality
Views1792

Hanko, dobrze. Ja pierwszy do Ciebie napisałem maila, ale to Ty pierwsza ugodziłaś mnie strzałą, gdzieś w plecy. Strasznie mnie pogięło po tym strzale. Myślałem już, że do końca świata będę chodził z lordozą popostrzelną (boże, a cóż ja tu za słowo wymyślił?)

Kobiety, to takie istoty - w odróżnieniu od mężczyzn - które wiedzą czego chcą i jak chcą trafić - to jest to już tylko kwestia czasu. Jestem Ci bardzo wdzięczny i dumny z siebie (kobiety mylą to z próżnością u mężczyzn), że tak doceniasz przymioty mojego intelektu. Szczególnie Ty, od której jeszcze wielu rzeczy w pisaniu... mógłbym się nauczyć.

Wiesz, jak się nie wygląda tak, jak prawdziwy mężczyzna, a cechy płci widoczne są dopiero po zdjęciu spodni - trzeba czymś nadrabiać, żeby zbałamucić kobietę, zapatrzoną w przystojnych mięśniaków, których sama obecność czyni u kobiet - jak ja to nazywam - `efekt ociekającej meduzy`. Ja, żeby doprowadzić kobietę do tego stanu, muszę wysilić wszystkie szare komórki - wstrzymując niekorzystny odpływ krwi z mózgu do ciał jamistych. Ci goście, z tymi niskimi czołami i z rzędem białych zębów do samych migdałów, nie robią nic, robiąc potem wszystko, na co kompletnie nie zasłużyli. Niestety, kobietę jest bardzo trudno `wziąć` intelektem, bo w tych sprawach liczą się mięśnie, prezencja, tors zarośnięty jak u koczkodana (żeby kobiety mogły tam sobie lubieżne palce zanurzyć i bawić się tymi kędziorami), nierzadko kabriolet (za ostatnie pieniądze wypożyczony z wypożyczalni samochodów) i masywna kanciasta szczęka - wyrzeźbiona testosteronem i wreszcie spodenki kąpielowe ledwie mieszczące `masywne genitalia`, które po obnażeniu na ogół dowodzą znacznej przewagi objętościowej jąder nad penisem, bo dbałość o mięśnie doprowadza często do pomniejszania członka i nierzadko do bezpłodności.

Ktoś taki jak ja, mający aż 17 włosów na klatce piersiowej - nie może liczyć na wielkie sukcesy. Za to jakość doznań, która wymyka się panom z niskimi czołami, zaczesującymi swoje włosy do góry razem z brwiami, jest nieznana i ginie w `ryku spienionego ogiera`, który pada obok, zostawiając osamotnioną partnerkę w jednym z jej najwspanialszych momentów... przed, po, lub zupełnie bez niego, co zdarza się nagminnie.


Hanko, wracając do twojego pisania. Wielkieś mi spustoszenie w mem mózgu uczyniła tą `ingrediencją` i kilkoma innymi sprytnymi `przynętami`. No, ale jak już przeczytałem słowa `muśnięcie Kaliope`, to miałem wrażenie, że koń mnie kopnął. Przepraszam - musnął. To budzi moje podejrzenia. Masz teraz doskonałą okazję do przyznania się dla kogo pracujesz. Skrzynki kontaktowe, pseudonimy, szyfrogramy i hasła. Dla kogo pracujesz i kto finansuje całą tę akcję? Hanko z jaką organizacją jesteś powiązana i dlaczego chcecie spustoszyć zasoby mojego mózgu? Czy Ty jesteś kobietą cyborgiem z pozaziemskiej cywilizacji, czy kobietą z krwi i kości?

I tu w tym wypadku nie ma znaczenia, czy więcej kości czy krwi. Ważne są organy, ale nie Hammonda... oczywiście.

Hanko, jeżeli to prawda, to ja Cię odnajdę. Przyrzekam. Twoje nazwisko musi pochodzić od Twojego maila.

To może być... (ciach!) lub jeszcze inaczej. Nawet, żebym miał sprawdzić kadry we wszystkich firmach w Warszawie i chociaż jej nie lubię, to się tam wybiorę. Uprowadzę Cię w nieznanym kierunku i tam Cię sprawdzę. I gruntownie przeszukam. Prenatalnie - rzecz jasna.

Ja wiem, gdzie agentki najczęściej pakują mikrofilmy. Jedynie szczere wyznanie może Cię uratować... a zbadać, to i tak swoją drogą Cię zbadam. Obligatoryjnie.


Narobiłaś niezłego bigosu i zadymy. Oby się nie okazało, że będziesz za niedługo Hanką-zadymianką...


W nagrodę zwolnię Cię siostro przeoranko z obowiązku trzymania rączek na kołderce.

Spróbuj teraz lewą ręką delikatnie podnieść kołdrę, a prawą już od żołądka powoli, bardzo poowwoollii przesuwać na dół. Wciągnij powietrze, umożliwi Ci to wsunięcie dłoni pod gumeczkę bielizny... jeszcze troszeczkę, teraz powoli rozchyl nogi, które nie mogą się już tego doczekać, podwiń lewą nogę i... wszystko już czeka na Ciebie - ta cudowna lampa Alladyna, która reaguje na każde dotknięcie i gotowa jest spełnić wszystkie najśmielsze i najdziksze życzenia... zamiast Dżina - oczywiście. W tym wypadku dżin lepiej wypić.


Dobranoc, nie spiesz się, a teraz zamknij te niebieskie oczy i otwórz lekko usta... przyda się to w momencie, kiedy będziesz potrzebować więcej tlenu... nie przyspieszaj, proszę!


Stygnąca w trawach


Hanczyny cytat: `Strachy na Lachy`! Jesteś dopiero w pierwszym kręgu, z dziewięciu - według Dantego

Do góry nie ma już możliwości, tylko na dół. Prosto do Piekła. Nie martw się, to czasami dobra droga do poznania Nieba, którego nie można obiektywnie ocenić bez poznania Piekła. I to nie o to chodzi, czy będę ja, czy może ktoś inny. Ty to zrobisz. To pewne. Nie wiem czy jesteś typem Bovary, która zniszczyła siebie i inną rodzinę, ale jesteś ciekawa świata - świata fizycznej rozkoszy. Kogoś, z kim będziesz bez końca rozmawiać, z kimś kto nie da Ci się nudzić, a jak na moment nie będzie wspólnego tematu, to wtopicie się w siebie drapieżnie, do bólu, do szału, do zapomnienia. A krzyk obłędu zawiśnie nad wami jak słońce, w blasku którego doświadczycie uczucia przynależności do świata zmysłów i pragnień. Czysty triumf rozpustnego ciała i duszy - nieokiełznanej, szukającej nowych miejsc w sobie i w kimś innym. Cena, którą przyjdzie zapłacić, będzie dotkliwa i bolesna, bo piękne rzeczy są zawsze namaszczone cierpieniem.


Hanko, te Twoje świetne paralele jak `stygliśmy w wysokich trawach`, czy `miliony tętnic`- to jest coś niesamowitego. Nie wiem ile czasu bym potrzebował, żeby to wymyślić?

Zawsze mi się smutno robi na duszy, jak dowiem się, że gdzieś, jakaś kobieta `stygnie` beze mnie.

Oj dolo, ty dolo jedyna...

Hanko widać z tego, że nie jesteś taka zimnonosa sufrażystka, jak niektóre wykształcone kobiety.

Cholernie nie lubię Kolosów z Rodos. I ubitej trawy, która leży stratowana, jakby stado bizonów przez nią przeleciało. Gdzie ja do cholery wtedy byłem?

Hanko, proszę Cię nie mięknij mi tutaj jak pętelka kaszanki wielkanocnej.

I proszę Cię nie fascynuj się tak moim `pięknym umysłem` i tym pisaniem. Tembrem głosu może tak, ale nie wiem, czy mnie kiedyś usłyszysz, bo o zobaczeniu - to trzeba pomarzyć i tam już pozostać.

Cieszę się, że tak mnie oceniasz, ale z pewnością przeceniasz. Mam w sobie siłę i energię, którą widać nawet jak śpię. Czuję czasami drugą osobę lepiej niż ona sama siebie, bo dar empatii jaki mam - z powodzeniem zastępuje inteligencję, która czasami uniemożliwia zmysłowy kontakt.

Bożę, jak widzę tę stratowaną trawę, to aż mnie pod podbrzuszem mdli. I te cholerne motylki!

Taki niepokój, gdy przychodzi czas na opróżnienie bukłaków życia. Boże, co za męka... A ta, od tych wysokich traw, leży tam nago, bez gumki i stygnie. Nie, trzymajcie mnie, bo mnie rozerwie!

Tobie są potrzebne egzorcyzmy. Ten szatan kolonizuje już nie tylko Twoje ciało, ale zaczyna dobierać się do duszy. Nie wiem dlaczego, ale w twoich tekstach jest w czystej postaci (to od Ciebie capnąłem) erotyzm.

Szał i niespełnienie. Strach przed przemijaniem i strach przed normalnością. Strach bycia niczyim szarakiem.

Masz taki staranny styl i wyszukany. Bogate słownictwo i pewną prześmiewczość. Autoironię. To wszystko jest takie delikatne jak jedwab w dotyku, jak miękka wiosenna trawka.

Poczekaj ja Ci dam stygnącą w chaszczach!

Nie staraj się nadrobić tego wszystkiego, co straciłaś u sióstr zakonnych. Nie dasz rady. Chyba dobrze, że tam byłaś. Tam odkryłaś swoją duszę. Pragnienia, tęsknoty i wartość. Ukształtowałaś bogactwo myśli i marzeń.

Teraz możesz zająć się ciałem i nadrobić to wszystko, chociaż sceptycy mówią, że nadrobić to można, ale tylko bułkę do mleka.

Dawno już nie tańczyłem, ale została mi umiejętność tańca na dowolny temat. Taniec ma wiele wspólnego z seksem i podlega podobnym zmysłom.

Tylko trening z jedną partnerką prowadzi do sukcesów i mistrzowskiego poziomu.

Masz piegi? Powiedz mi, czy się sobie podobasz? W czym chodzisz najczęściej? W dżinsach czy spódnicy?

A teraz dobranocka. Wszystko to, co wczoraj ale z małą różnicą. Wyobraź sobie, że ja tam jestem, czaruję Cię nieznanym Ci głosem prosto do ucha, które dotykam ciepłymi wargami, dmuchając delikatnie do środka (już powinnaś mieć gęsią skórkę na skórze głowy...) Weź teraz moją dłoń i połóż ją 25 cm w dół, od tego miejsca, gdzie nie ma gumki a powinna być. Rozluźnij się. Nie musisz tak szeroko nóg rozkładać. Resztę zostaw mnie i... czekaj... cierpliwie, albowiem cisi posiądą królestwo niebieskie...

Teraz otwórz te swoje ciekawskie, niebieskie oczy, to może zobaczysz kto to do Ciebie cały czas mówi.



PS. Te wyższe sfery, to tylko taka kokieteria i ukłon dla stolicy.


Hanka, gdzie te błędy, w którym tekście? Czy jest coś takiego jak `jakimiś`?

Boże, ale jestem matoł! Gdzie to, gdzie?

Kupię taką wielką kosiarkę do trawy i wszystko dookoła pokoszę. W Warszawie i dookoła!

Już nie będziesz stygła w trawach. Co to, to nie! Ale podlec!




Hanka, co nie chciała Niemca



Haniu, wiem, bo już wczoraj zauważyłem, że stało się coś niedobrego jak przeczytałaś ten tekst.

Epoka zlodowacenia - to po prostu zwykły pikuś wobec tego tsunami, które zmierza w moją stronę. Albo cofa się ze wszystkim, jak taśma z pewnej historii, o której nikt się nie dowie, że kiedykolwiek miała miejsce.

Trudno będzie Ci uwierzyć, ale nie miałem zamiaru tego w jakikolwiek sposób kierować bezpośrednio do Ciebie, a wiem że coś musiało Cię zamurować. Nie porozmawiasz ze mną, chociażby pytając, co autor miał na myśli? Piśniesz chociaż jedno słówko? Muszę chyba zabronić Ci czytać moje teksty. Reagujesz zbyt dosłownie i bardzo emocjonalnie. I wszystko tłumaczysz na opak.

To, że tak teraz piszę, nie świadczy o tym, że z poczucia winy, ale Twoje milczenie jest wymowne i zacząłem się zastanawiać dlaczego? Tylko ten tekst mógł Cię tak tąpnąć. Twoje reakcje są dla mnie zagadką. Niepotrzebnie napisałem Ci o tym lisie, bo jak odpisałaś, że utrata łapy, to nieduża cena jak za wolność - to aż się wystraszyłem...

I nawet nie pytam, co autor miał na myśli. Dobrze, muszę ściągnąć od Ciebie wypróbowane metody i napiszę tak jak Ty: `zanim jednak padnie jakiekolwiek - do widzenia - chciałbym Cię prosić, o napisanie czegokolwiek`.

Nawet zwyczajnego - pocałuj mnie w `bułkę`.

A teraz zadanie domowe na dzisiaj, chociaż jutro też jest niepewne.

Przykład tekstu do mnie (co by Ci ulżyło):


Jak on mógł łajdak jeden coś takiego napisać! Ten cholerny grafoman, dyslektyk, erotoman, zboczeniec!

Żebym ja musiała o takiego matoła cierpieć i łzy wylewać! Ale ja byłam głupia, temu pospolitemu oszustowi i babiarzowi tak zaufałam! Boże, jakiś ciul z Ponidzia, chyba sam Belzebub rozum mi odjął!

Pan Bóg powinien pokarać go takimi wzwodami, żeby podczas erekcji penis zabierał mu kołdrę do góry i odsłaniał stopy, co by mu marzły ciągle. Ten jego cholerny 40 nr buta! Gdzie on u kata kupuje buty ten kurdupel z Ponidzia! Chyba na dziecinnych stoiskach!

Nie, ludzie, trzymajcie mnie, bo wykituję! Ten gościu do mnie startuje! Z krzesełkiem na randki niech zacznie przychodzić!. Ten lubieżny sylen na tych chudych, jak dwa wykruszone sporty nunach! Przyjdę dzisiaj do Ciebie w nocy, ty,ty... nic, ty zero absolutne i opalę Ci opalarką do lutowania ten twój mizerny worek z tą, z tą... Twoją ślepą rosówką, Ty impotencie, Ty wymoczku cholerny!

Żebyś tak dzisiaj w nocy do ubikacji nie zdążył i w gacie narżnął, ty męski pomiocie, bezmózgowcu popaprany. Hanki mu się zachciewa. Marzyciel. A gruchę walić do końca świata, ty mydłku podstarzały, świerszczyki... i wio koniku, wio...furmanie ze świętokrzyskiego! Ale nygus bezczelny!.

Te chamy z prowincji panoszą się jak zaraza jakaś! Mongoł znad Nidy! Tfu...


I jak... lepiej Ci troszkę? Powiedz co chcesz mi napisać, a zrobię to za Ciebie.

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Szkoda, że Hanka Es tego nie przeczyta:)
avatar
Mistrzowska, dowcipna proza.
avatar
Hanka jest pewnie ciekawą personajak mniemam non grata,w objęcicha tego nieudacznika z 17 włosami na klacie.No cóż,pozostaje jej marzyć i w noce zimne i ciemne szukac szczęścia pod kołdra,za co nie drze kotów z nikim innym.
Genialne.
avatar
Lubię intelektualistów,i dlatego pytam-dlaczego ostatnia?Ja chcęęęę więceeeej!
avatar
Muszę cię rozczarować,Hanka jest piękną kobietą i pisze piękne wiersze.W jej wierszach można się zakochać.
avatar
Agentka Hanka Es

(patrz tytuł i tekst)

- to tutaj, w tym męskim śledztwie /i dochodzeniu - najlepiej do szału/ główna oskarżona, kobieta z zachwycającym arsenałem wszelkich możliwych walorów,

niestety, poza wszelkim też /dla dochodzącego/ zasięgiem,

i to właśnie to jest jej największym /agenturalnym/ przestępstwem.

Świetne portrety psychologiczne obojga bohaterów /w tej liczbie autoportret narratora/, ciekawy zamysł literacki, piękna trójwymiarowa konstrukcja przestrzeni świata przedstawionego, wiarygodna proza - i to proza przez P
avatar
Dlaczego Hanka Es jest dla narratora poza wszelkim zasięgiem?

Z prostego powodu:

oskarżycielska postawa uniemożliwia jakąkolwiek bliskość z kimkolwiek.

Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni.

("Biblia", Łukasza 6, 37-42)
avatar
Cudkobieta
zagdakana przez faceta
- cóż za nietakt!
avatar
Jaka jest myśl przewodnia tego listu /maila/ do Hanki Es?

Powiedz, co chcesz mi napisać, a zrobię to za Ciebie.

(vide finał)
© 2010-2016 by Creative Media