Go to commentsKomunikacja ja wy
Text 79 of 246 from volume: Z ATLASEM POCZĘTE
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2017-02-13
Linguistic correctness
Text quality
Views2565

Komunikacja ja wy


Mówię obrazami

Usta rozszerzają się do ram

Słuchacie mnie

I znikam


Mówię monosylabami

Usta zawiązują się w ciasny supeł

Słuchacie mnie

I już was nie ma


Prawię komunały

Usta tłamszą kłęby waty szklanej

Słuchacie mnie

I wszystko znika


12 XII 1995

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Lepiej by było "kłęby szklanej waty" :)

:)))
avatar
Wata szklana - to nazwa techniczna, chroniona patentem. W wierszyku mowa nie o jakiejś cudownej SZKLANEJ (np. słodkiej różowej) wacie a o WACIE SZKLANEJ. Kto to kiedykolwiek tłamsił w buzi (????!), wie, o czym w wierszyku mowa - i jak to jest, gdy ktoś prawi innym komunały :)
avatar
Ten obraz wygląda tak-same usta rozciągnięte od ramy do ramy ze sztucznym uśmiechem Giocondy.Tak się przykrywa to,czego nie chcemy uwidocznić.
avatar
Miło dołączyć do miłego grona, tworzącego niepowtarzalne, ciepłe, klimaty, pomimo zimy za oknami i poczytać w ludzko życzliwym towarzystwie.
avatar
Nie rozumiem takiej poezji bez rymu i rytmu. Dla mnie poezja musi mieć klasyczną formę -jak u Mickiewicza. Dlatego unikam takich wierszy, żeby się nie drażnić.
Twój tekst przeczytałem przez zwykłą ciekawość i PODOBAŁ MI SIĘ.
Może się przekonam do tych innych form poezji. Pozdrawiam.
avatar
Komunikacja. Tak jej dużo, a tak mało treści.
avatar
Prawda. To, co i jakim językiem komunikacji przekazujesz werbalnie i mową ciała, w pięćdziesięciu procentach decyduje o tym, jak zostaniesz zrozumiany. Cała reszta - czyli pozostałe 50% - zależy od stopnia trzeźwości, języka oraz aparatu pojęć twojego odbiorcy. Lekceważenie potencjału czytelnika - lub słuchacza - to strzał we własne kolano.
© 2010-2016 by Creative Media