Go to commentsOrszakiem do piekła
Text 19 of 189 from volume: Garb
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-03-20
Linguistic correctness
Text quality
Views1965

Na wojnie i giełdzie

W fabrykach pocisków

W mundurach turbanach

Na ludzkich słabościach


Galopem po trupach

Szantażem lub strachem

Handlem za gardło

Pod gwiazdą Dawida


Orszakiem czarnym

Powlekły do piekła

Bo oto odszedł –wreszcie

Bankier  symbol nieszczęścia


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Już kilka razy tu wchodziłem. Nie mogę oderwać wzroku od tytułu! "Orszakiem do piekła". Piękne! Strona główna nam dziś rozkwitła, bo mamy: "Za grzech", "Czarne dni kościoła", "Mordobicie", czy wreszcie "Orszakiem do piekła". Blisko, coraz bliżej. Orszakiem!
avatar
Rzecz o śmierci bardzo znanego bankiera - dlatego orszakiem
avatar
Jeden już odszedł w czarnym orszaku - a przyszło z czarnym orszakiem dwóch!
avatar
Nie rozumiem co ma orszak do piekła,chociaż w tym wszystkim pienądz jawi się jako diabeł.Jednak trzeba pracować,by był czysty albo ewentualnie nie liczyć na cudze.
avatar
Pieńkowska Emila gadasz jak mój ojciec.JEDNI PRZYSZLI DRUDZY WYSZLI.
avatar
mNIE OSOBIŚCIE ZASTANAWIA PO CO NIEKTÓRZY UBIERAJĄ SIE TYLKO NA CZARNO.
avatar
Na czarnym nie widać brudu. Czarny kolor to skromność, powściągliwość. Czarny to noc. Czarna jest śmierć. Czarne jest piekło. Czarny jest grzech. Dziś po północy wyleję czerń.
avatar
Orszakiem - bo osoba godna piekła - zapewne, pełne radości diabły poniosły tańcząc wokoło najważniejszego bankiera na świecie .
avatar
Ostre i zwarte. Jak tekst ostrego kawałka - gothic?
Byłby z tego niezły hymn.
Myślę jednak, że Zło nie wycofałoby takiego agenta, który tyle im nawyprawiał. Fajne, ale początek nie łączy mi się z końcem.
© 2010-2016 by Creative Media