Go to commentsWyznanie Trolla
Text 15 of 27 from volume: Kramarstwo i Ody pompatyczne
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-03-22
Linguistic correctness
Text quality
Views2197

Wyznanie Trolla



Cud się wydarzyć musiał, żeś w me progi skromne,

nie zważając na famę złowrogą, co krąży

i nie bacząc, że wszystko co tworzę ułomne,

zawitał. Zatem niech cię słowo moje drąży.


Zanim spłyną na mnie plwociny, sieję zamęt

- raniąc, budując swój dom wyklęty, z boleści.

Wierzę, że wszystkie słowa to wspólny testament,

nadają sens, budując rzeczywistość z treści.


Wierzę, że każdy ma prawo wyboru drogi,

że wspólnoty są mitem dla duchem ubogich,

że co dom to obyczaj, że wrogie są progi,

że nabrzmiałe są wrzody, że wiele słów srogich


niczym biczem żelaznym po pęcinach chłoszcze,

burząc przez lata tkaną - tanią mitologię.

Żaden ustać nie może idol, ni bożyszcze.

Papież ujeżdża obraną tautologię.

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Papież to wybraniec biskupów-tak nie ludzi,ale może są jakieś konotacje pomiędzy tymi wyborami.I każdy stosuje jednak swoje prawa,dlatego często ddochodziło do pomyłek,które były uznawane za prawdę,tym bardziej JPII który zamiaste domagania się prawdy na papierze,odwrócił prawdę i domagał się jej w słowie,natomiast na papierze domagał się sprawiedliwośći.Można wywnioskować,że papier stał się ważniejszy,ponieważ słowa można zamieniać,albo łączyć albo dzielić z kimś innym,odwoływać,a papier?Nie bardzo.
avatar
Aha,ciemnogród zostaje bez papierków.
avatar
"Papież to wybraniec biskupów-tak nie ludzi"

Kardynałów. Wielu biskupom papież jest kością w gardle. Przecież wielu wolałoby pójść na swoje, uniezależnić się. Nielicznym się udaje - np. Ojcu Dyrektorowi. To normalne: idziesz do firmy, jesteś dobra w tym co robisz, to zakładasz swoją o podobnym profilu i jedziesz! Najlepiej być papieżem. Myślę o tym intensywnie. Ty, Anettula czytałaś taką jedną moją rzecz, to wiesz że ja o papiestwie dużo myślę i temat analizuję od dłuższego czasu. Otóż papież musi mieć pisma święte, albo natchnione.
avatar
I co chcesz,abym podpisała bullę?:)))Legion,znasz mnie już lepiej,więc wiesz,że nie podpiszę,swoim atramentem i czerwonym długopisem..A co do papiestwa,ten temat drążę JA,i proszę mi nie wchodzić w paradę!Zaraz wkleję kawałek tekstu,i ewentualnie skomentuj:)Ale nie poprawiam,co zniechęca niektórych-taką mam naturę-jestem leniwa.Miau!
avatar
no to miauuu!
avatar
No to wyrażaj swoje zdanie Legion:)Opinia musi być subiektywna abym mogła cię lepiej poznać,i abyś mógł wykazać się intelektem:)))No i obiektywna abyś mógł wyjawić niedoskonałości mojej pisowni.
avatar
możesz postawić trzy krzyżyki, lub trzy kółka.
avatar
Już stawiamOOO-xxx-no i?Jaka jest konkluzja?A tak w ogóle to nic nie piszesz jak normalni ludzie,o miłości,tylko jakieś nienawistne wiersze,plwociny wymiociny,bazgroły słowem jak kogut,ktory pieje niepotrzebnie albo mu kury zabrakło.
avatar
To dlaczego kura wciąż za mną drepcze? Po co dziobie?
avatar
Niby to ja jestem kurą?hahahahahahaa:)
avatar
to może przybliżymy historię z kogutem? Otóż to wygląda tak:
Kogut drapie pazurami, wyciąga glizdy i inne robactwo, rzuca na glebę i woła kury. One się zlatują, łapią glizdę dziobami i ciągną. Każdy w swoją stronę. Inne też chwytają dziobami i ciągną. Czasem kurze uda się wyrwać glizdę innej kurze i wtedy ucieka z nią, a pozostałe za nią! A kogut się przygląda jak one tak latają z tą glizdą.
avatar
Takie słowo to i niech mnie drąży. ;)
© 2010-2016 by Creative Media